اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در استان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان یزد در اسفند‌ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی با اشاره اینکه حدود 95 درصد از صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: این شرکت در راستای حمایت از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نسبت به برگزاری این نمایشگاه اقدام کرده است.

وی افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان یزد برای نخستین بار و با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در تاریخ دوم تا پنجم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

عظیمی هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن توانمندی‌های صنایع کوچک استان به فعالان عرصه صنعت و بازار و شکل‌دهی زمینه‌های بازاریابی و تبلیغات برای آنها عنوان کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته، 60 غرفه برای استقرار واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که ثبت‌نام از متقاضیان حضور در نمایشگاه تا اواسط بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

عظیمی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و یا زیر پوشش خوشه‌های صنعتی که از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی معرفی شوند، تا 2 میلیون و 500 هزار ریال تخفیف اخذ غرفه برخوردار خواهند شد.

این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه فرش ماشینی و کفپوش استان و در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول