اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم اسفند ماه امسال

بم میزبان همایش ملی توانمندی سمن‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همایش ملی توانمندسازی سمن‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت سوم اسفند ماه امسال در بم برگزار می‌شود.

بم میزبان همایش ملی توانمندی سمن‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد فولادی‌ماهانی شنبه شب در جشن بزرگ انقلاب، جوانان و خودباوری در محل خانه شهر کرمان با تبریک سالروز انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور خانواده‌های کرمانی در جشن‌های انقلاب شایسته تقدیر است.

وی عنوان کرد: سازمان‌های مردم نهاد «سمن» به صورت رسمی و قانونی زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند و اعضای این سمن‌ها افراد خوش‌فکر و فعالی هستند.

فولادی‌ماهانی از انتخاب نمایندگانی از سمن‌ها در بخش‌های مختلف و تشکیل شورای راهبرداری و سمن‌ها برای نخستین بار در ایران در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: این شورا در کرمان پایه‌گذاری شد و مورد تایید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و به عنوان الگو به سایر استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی اذعان داشت: اگر انجام فعالیت و کار جوانان را به خودشان واگذار کنیم، بهترین نتیجه را می‌گیریم زیرا زمانی که امور در دست جوانان باشد، می‌توانند، کارهای ارزشمندی را انجام دهند.

این مسئول افزود: همایش ملی توانمندسازی سمن‌های حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت سوم اسفند ماه در بم برگزار می‌شود و 150 سمن از سراسر ایران در این برنامه شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، جشن بزرگ انقلاب، جوانان و خودباوری در کرمان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله تئاتر کودک و بزرگسال، مسابقه و موسیقی همراه بود.

انتهای پیام/80019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول