اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه توانمندی‌های پارس جنوبی گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای مجتمع پارس جنوبی گشایش یافت.

نمایشگاه توانمندی‌های پارس جنوبی گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، پیش از ظهر امروز نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور جمع کثیری از مسئولان و کارکنان فازهای مختلف پارس جنوبی و اصحاب رسانه و مسئولان محلی در مجتمع گاز پارس جنوبی گشایش یافت.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این آیین با تبریک دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور عظمت و اقتدار ملت مسلمان ایران است که با فداکاری و با حرکت پشت سر امام خمینی (ره) رژیم پهلوی را شکست دادند.

علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از محوری‌ترین شعارهای انقلاب بود و مردم با پیروزی انقلاب معنای واقعی استقلال و آزادی را فهمیدند.

وی با اشاره به استقلال ایران اسلامی گفت: استقلال شاخه‌های گوناگون دارد و امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها شامل عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، صنعتی و در تمام زمینه‌ها استقلال دارد و بدون وابستگی به قدرت‌های مستکبر روی پای خود ایستاده است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف این نمایشگاه، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای صنعت نفت است و امیدواریم همواره شاهد رشد و توسعه ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها باشیم.

شعبان‌پور ادامه داد: امروز شاهد برپایی نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای عظیم پارس جنوبی هستیم و خلاقیت‌ها و ابتکارات متخصصان داخلی به نمایش درآمده است.

وی اضافه کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در تمام عرصه‌ها به ویژه در صنعت نفت به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده‌ایم و این روند تداوم خواهد داشت.

شعبان‌پور اظهار داشت: صنعت نفت با وجود تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان در مسیر پیشرفت و تعالی در حرکت است و امروز متخصصان داخلی بخش عظیمی از نیازمندی‌های صنعت نفت را تامین می‌کنند.

وی گفت: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر پیشرفت بیشتر و بهتر گام برداریم و هیچ‌گونه کم‌کاری نداشته باشیم.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول