اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و صنایع دستی بانوان در ارومیه به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی رسیدن انقلاب برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عطیه نصر پیش از ظهر امروز در جلسه‌ هماهنگی کمیته زنان و خانواده دهه فجر که در سالن شماره 1 استانداری تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر قرار گرفته‌ایم برنامه‌های متنوعی تدارک یافته شده است که مهم‌ترین آن برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان است.

وی مکان برپایی این نمایشگاه را در کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان ارومیه عنوان کرد و افزود: آمادگی لازم و کافی برای اجرای این برنامه وجود دارد لیکن انتظار داریم اعضای کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر برای پربار شدن و غنی‌سازی آن اهتمام کرده و در این آئین مشارکت کنند.

نصر همکاری مسئولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی مختلف را خواستار شد و اضافه کرد: مسئولان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این ارتباط فراخوان انجام داده و در راستای به معرض نمایش گذاشتن مصنوعات و صنایع دستی بانوان زیرپوشش خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بانوان در سال‌‌های مبارزه با رژیم طاغوتی برای پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران در کنار مردان تلاش کردند، افزود: در برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر باید برای تبیین نقش زنان تلاش شود و  برنامه‌هایی در این زمینه اجرا شود پس سزاوار نیست تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های بانوان انقلابی و دلیر کشور به ویژه استانمان مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیر کانون فرهنگی و اجتماعی بانوان آذربایجان غربی با اشاره به این موضوع که بعد از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، زمینه برای رشد و پرورش یافتن بانوان فراهم شد، اظهار داشت: در طول 34 سال گذشته به معنای واقعی کلمه رشد یافتن بانوان در زمینه‌های مختلف اعم از علمی، آموزشی، فرهنگی و .. را شاهد شدیم این مهم به برکت اجرای فرمان‌های الهی محقق شده است به طوری که در زمینه‌های گوناگون ایفای نقش کرده و برای رقم خوردن سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول