اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی جوانان کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از قهرمانی تیم کشتی آزاد جوانان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی جوانان کشور

غلامرضا نوری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در این مسابقات که 31 استان کشور به میزبانی تبریز رقابت کردند در نهایت تیم مازندران با بیشترین امتیاز قهرمان شد.

وی درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها گفت: مازندران با 45 امتیاز قهرمان شد و کرمانشاه و لرستان نیز به ترتیب با 38 و 35 امتیاز دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: کشتی‌گیران جوان مازندرانی در این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند.

نوری‌زاده تصریح کرد: عبدالله قمی در وزن 120 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان موفق به مدال طلا شد و حسن یزدانی نیز در 60 کیلوگرم با شکست مقابل حریف در فینال به مدال نقره رسید.

وی با اشاره به کسب دو مدال برنز توسط کشتی‌گیران مازندرانی عنوان کرد: مصطفی یعقوبی در 50 کیلوگرم و داریوش تقی‌زاده در 96 کیلوگرم نیز موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران در ادامه از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی استان در آمل خبر داد و اظهار داشت: در این مسابقات نیز کشتی‌گیرانی از باشگاه‌های مختلف استان رقابت نزدیک و تنگاتنگی داشتند.

نوری‌زاده با اشاره به حذف کشتی از المپیک 2020 عنوان کرد: کشورهای صاحب کشتی دنیا باید هر طوری شده از این اقدام جلوگیری کنند و اجازه ندهند دسیسه بعضی‌ها مورد قبول واقع شود.

وی در پایان اظهار داشت: مسابقات جام جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2013 تهران را با حضور 10 کشور برتر جهان پیش‌رو داریم که در این رقابت‌ها رایزنی فدراسیون جهانی فیلا و مسئولان فدراسیون‌ها می‌تواند مؤثر و مفید باشد.

انتهای پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول