اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

نبود کشتی‌گیران برجسته کشور بر کیفیت مسابقات کشتی آزاد تأثیر داشت

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: نبود کشتی‌گیران برجسته کشور به دلیل حضور در مسابقات متعدد بر کیفیت مسابقات کشتی آزاد قهرمانی استان‌ها تأثیر داشت.

نبود کشتی‌گیران برجسته کشور بر کیفیت مسابقات کشتی آزاد تأثیر داشت

سید مصطفی میرعمادیان در حاشیه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشتی بزرگسالان مازندران که به میزبانی آمل به مدت دو روز پیگیری شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: این رقابت‌ها که با حضور بیش از 200 کشتی‌گیر آزادکار در سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل دنبال شد برای مشخص شدن تیم منتخب کشتی فرنگی و آزاد مازندران برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی بود.

وی افزود: به همراه صادق محبوبی، محمد طلایی و علیرضا رضایی از پیشکسوتان برجسته کشتی آزاد کشورمان که به عنوان نمایندگان کمیته فنی فدراسیون کشتی فعالیت دارند بر روند نبرد کشتی‌گیران بر روی تشک نظارت داشتیم.

میرعمادیان با اشاره به این‌که در این مسابقات سعی شد همه نیروهای زبده و فنی کشتی به کار گرفته شوند تا برترین‌ها بتوانند از نام و آوازه مازندران در رقابت‌های کشوری دفاع کنند، تصریح کرد: با توجه به همزمانی این مسابقات با اردوی تیم ملی بزرگسالان در دو بخش آزاد و فرنگی برای اعزام به مسابقات جهانی 2013 باعث شده تا 12 کشتی‌گیر برجسته این استان در آن اردو حاضر باشند.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشتی کشور را نیز در این مدت به میزبانی تبریز داشتیم که تعدادی از ورزشکاران نیز در آن مسابقات به روی تشک رفتند و تعدادی نیز پس از رقابت‌های جام قهرمانی کشتی امیدهای کشور در استراحت به سر می‌برند.

میرعمادیان گفت: با توجه به این شرایط نبود کشی‌گیران مطرح کشور بر کیفیت این مسابقات تأثیر داشت و مقداری کیفیت آن را پایین آورد.

وی با بیان این‌که مازندران همچنان کشتی‌گیران فنی، جوان و زبده جدیدی را به کشتی کشور معرفی می‌کند، اعلام کرد: پشتوانه‌های خوبی در مازندران نهفته شده و این استان معدن غنی کشتی دارد که هم‌اکنون در حال تبلور و رشد هستند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان یادآور شد: امیدواریم با کشف استعدادهای مختلف در کشتی بتوانیم همانند گذشته خوش درخشیده و نام و آوازه ایران اسلامی را در دنیا به نمایش درآوریم.

انتهای پیام/86012/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول