اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

تمدید تخفیف پرداخت نقدی عوارضات شهرداری شوشتر/ میزان تخفیف افزایش یافت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از تمدید تخفیف پرداخت نقدی عوارضات شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: میزان تخفیف نیز افزایش پیدا کرده است.

تمدید تخفیف پرداخت نقدی عوارضات شهرداری شوشتر/ میزان تخفیف افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: استقبال بسیار زیادی از تخفیف پرداخت نقدی عوارضات و بدهی‌های معوق شهرداری شوشتر شده و به همین دلیل شورای اسلامی شهر این طرح را تمدید کرده است.

وی با اشاره به میزان تخفیف اعمال شده افزود: این تخفیف قرار است از میزان 20 درصد به 25 درصد افزایش یافته و مصوبه طرح نیز عصر امروز به فرمانداری شوشتر ارسال شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه بسیاری از مردم منتظر تمدید این طرح هستند، خاطرنشان کرد: مراجعات مکرر مردم به شورای اسلامی شهر شوشتر در دو روز گذشته بسیار زیاد بوده است در همین راستا از فرماندار شهرستان می‌خواهیم تا به این مصوبه در اسرع وقت پاسخ داده و مردم را برای فعالیت‌های عمرانی کمک کند.

*نوسانات بازار مصالح ساختمانی زیاد شده است

وی اضافه کرد: نوسانات بازار مصالح ساختمانی بسیار زیاد شده است و مردم مشتاق هستند تا در اسرع وقت مجوزهای ساخت و ساز مورد نیاز خود را اخذ کنند تا بتوانند مصالح مورد نیاز خود را تهیه کنند.

دهدار با اشاره به اینکه این مصوبه چهره شهر را تغییر خواهد داد، تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با این لایحه موافقت کرده‌اند.

*مردم باید به ساخت و ساز تشویق شوند

وی همچنین کرد: مردم باید برای ساخت و ساز در سطح شهر شوشتر تشویق شوند و مصوبه‌های شورای اسلامی شهر در سال‌‌جاری بهترین مشوق مردم برای ساخت و ساز است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر در پایان گفت: رشد نقدینگی شهرداری شوشتر در سال‌‌جاری بسیار خوب بوده و تاکنون بیش از 80 درصد از بودجه شهرداری شوشتر محقق شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام/72006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول