اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 74

30 درصد تخفیف عوارض شهرداری ورامین به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از تخفیف 30 درصدی عوارض شهرداری ورامین به مناسبت دهه فجر خبر داد.

30 درصد تخفیف عوارض شهرداری ورامین به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش نشست هماهنگی کمیته تزئینات این ستاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، رضا کارخانه شهردار ورامین و مسئول کمیته تزئینات ستاد و تعدادی از معاونت‌ها و مسئولان بخش‌های شهرداری ورامین در دفتر شهردار تشکیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق(ع) با تشریح معنی و مفهوم شیعه اهل بیت علیهم‌السلام گفت: شیعه یعنی مطیع و پیرو، اگر ما واقعاً شیعه و پیرو اهل بیت هستیم باید پیرو امام زمان (عج) باشیم، در کارهای خود نگاه کنیم ببینیم چه کاری دل آقا را شاد می‌کند و چه کاری ایشان را می‌رنجاند، این همان بصیرت می‌شود که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

محمدحسن فرجی افزود: خداوند سبحان در سوره ابراهیم فرمودند «فذکرهم بایام الله»، ایام‌الله روزهایی هستند که در آنها دین خدا تقویت و زنده شده است، ایام دهه مبارک فجر نیز ایام الله هستند، بزرگ داشتن ایام دهه مبارک فجر «یعظم شعائر الله» است، خداوند فرمودند «من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب»، یعنی هر کسی شعائر الله را تعظیم کند و بزرگ بدارد نشانه قدرت قلب او است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق روایات اسلامی نیز آمده است که ارزش هر کسی به اندازه کاری است که می‌کند، ما اگر کار کنیم در دهه فجر یعنی هم تقوایمان بالا است و هم ارزشمان بالا است،اگر ما در دهه فجر و در مناسبت‌های مختلف در نظام اسلامی کاری می‌کنیم داریم ارزش و شخصیت خود را نشان می‌دهیم، این نیست که برای خوش آمد کسی کار کنیم که اگر این‌طور باشد کار خود را بی اجر و پاداش کرده‌ایم، اصل هدف تقویت نظام جمهوری اسلامی و حفظ نظام است.

فرجی ادامه داد: امام فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است»، یعنی حفظ نظام از واجب‌ترین کارهای دینی مانند نماز و روزه نیز واجب‌تر است، چون اگر نظام اسلامی باشد به بسیاری از احکام اسلامی عمل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ورامین سپس از تخفیف 30 درصد عوارض شهرداری خبر داد و تصریح کرد: افرادی که از آغاز دهه مبارک فجر به مدت یک ماه جهت پرداخت عوارض شهرداری مراجعه کنند از 30 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند تا مردم به خوبی حلاوت این ایام را احساس کنند.

انتهای پیام/2462/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول