اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ایلام:

شورای شهر با درخواست تخفیف عوارض شهرداری ایلام موافقت کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: اعضای شورای شهر با درخواست تخفیف عوارض شهرداری ایلام موافقت کرد.

شورای شهر با درخواست تخفیف عوارض شهرداری ایلام موافقت کرد

حجت‌ شاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در جلسه رسمی روز پنجشنبه هفته پیش (دو روز گذشته) شورای شهر ایلام با پیشنهاد شهرداری ایلام موافقت کرد.

وی ادامه داد: شهرداری پیشنهاد داده بود با توجه به استقبال مردم موضوع ارائه تخفیف برای صدور پروانه و ... در شهرداری ایلام تا پایان سال استمرار یابد.

این مسئول اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام نیز با بررسی این موضوع با اجرای آن تا پایان سال موافقت کردند.

شاکیان تصریح کرد: بر این اساس و با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر ایلام شهرداری می‌تواند به ارائه این خدمت به شهروندان ایلامی ادامه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: تمام افرادی که عوارض پروانه ساختمانی مسکونی در حال صدور، واحد تجاری، خدماتی، عوارض صنفی و معوقه‌های سنوات گذشته از جمله ممیزی و عوارض خودرویی دارند می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

این مسئول اضافه کرد: این دسته از افراد اگر عوارض مطرح شده را تا پایان امسال پرداخت کنند از تخفیف 30 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

شاکیان تصریح کرد: این طرح از 15 دی‌ماه در شهر ایلام شروع شده و تا اواخر اسفند ماه ادامه دارد که با استقبال مردم ایلام مواجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: آن دسته از افرادی که تاکنون از این طرح استفاده نکرده می‌توانند در اولین فرصت به شهرداری ایلام مراجعه کنند.

این مسئول اضافه کرد: افزون بر این برای آن دسته از شهروندانی که قادر به پرداخت یکجای عوارض نیستند نیز تصمیماتی اتخاذ شده که این عوارض به صورت تقسیطی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/2246/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول