اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل:

ووشوی آمل در لیگ آینده با قدرت‌تر حاضر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم ووشوی سازمان تاکسیرانی آمل گفت: برای لیگ برتر ووشوی سال آینده برنامه‌های زیادی دارم و با قدرت‌تر حاضر می‌شویم.

ووشوی آمل در لیگ آینده با قدرت‌تر حاضر می‌شود

سید محمدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: تیم ووشوی تاکسیرانی آمل امسال نیز توانسته همانند سال گذشته با حمایت مسئولان در رقابت‌های ششمین دوره لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور حضور پیدا کند ولی عملکرد چشمگیری در مقابل برترین‌های خود در سطح کشور نداشتیم.

وی افزود: مهم‌ترین هدفمان در هر دیدار لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور کسب امتیاز لازم از حریفان بود و تا جایی که توانستیم از تلاش و کوشش دریغ نکردیم.

موسوی با اشاره به این‌که امسال 9 تیم قدرتمند ووشوی کشور در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: تیم‌هایی همانند نفت، دانشگاه آزاد و فولاد ماهان از تیم‌های قوی هستند که ملی‌پوشان زیادی را به خدمت گرفته‌اند و با هزینه‌های زیادی وارد این دوره از رقابت‌ها شدند که ما از سه تالوکار و 9 سانداکار در تیم تاکسیرانی بهره بردیم.

موسوی با اعلام این‌که توانستیم سهمیه لیگ برتر را برای مازندران در سطح کشور حفظ کنیم، تصریح کرد: در گروه نخست تیم‌های قدرتمند دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد ماهان، سپاهان، شهرداری هچیرود کرمان و پرشین با ما هم‌گروه بودند.

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل در مورد نتایج هفته‌های پایانی لیگ برتر ووشوی کشور یادآور شد: در بازی پایانی دور گروهی تاکسیرانی آمل با نتیجه 12 بر صفر از پرشین شکست خورد ولی مقابل شهرداری هچیرود کرمان با نتیجه پنج بر چهار پیروز شد تا خود را در جمع تیم‌های لیگ برتری سال آینده حفظ کند و نماینده کرمان نیز با این شکست به لیگ دسته یک سقوط کرد.

وی اظهار داشت: تیم‌های پرشین و دانشگاه آزاد با قرار گرفتن در بالاترین رتبه لیگ برتر در گروه نخست به مرحله نیمه نهایی صعود کردند همچنین تاکسیرانی آمل نیز با شش امتیاز به مکان چهارم دست پیدا کرد.

به گفته موسوی، دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال این دوره از رقابت‌ها 24 اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

وی با اعلام این‌که برای حضوری مقتدرانه در لیگ برتر سال آینده با حمایت اسپانسر تیم، برنامه‌های زیادی در دستور کار داریم، گفت: آمل یکی از پایگاه‌های ووشوی کشور است که باید مسئولان به این رشته ورزشی توجه خاصی داشته باشند.

انتهای‌پیام/86012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول