اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

کیفیت آرد زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به مشکلات پخت نان در استان زنجان گفت: کیفیت آرد زنجان بالاتر از میانگین کشوری است.

کیفیت آرد زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول منصوری ظهر امروز در کارگاه آموزشی مضرات افزودنی‏های غیرمجاز در تولید نان، اظهار کرد: متاسفانه شایعاتی در مورد کیفیت پایین آرد استان مطرح شده است.

وی کیفیت تغذیه‏ای آرد تولیدی زنجان را مناسب عنوان کرد و گفت: بررسی‏ها نشان داده که کیفیت تولید آرد در استان زنجان مناسب است.

*نتایج آزمایشگاهی نشان از عدم صحت شایعات دارد

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه مسائل مطرح شده در مورد کیفیت پایین آرد زنجان نادرست است، یادآور شد: نتایج آزمایشگاهی نشان از نادرست بودن این موارد است.

وی به فعالیت مرکز تحقیقاتی شرکت غله کشور و استان زنجان اشاره کرد و گفت: مرکز مطالعاتی شرکت غله کشور کیفیت آرد تولیدی در استان را مناسب ارزیابی کرده است.

*کاهش کیفیت نان تولیدی در زنجان

منصوری به رتبه استان در کیفیت تولید نان در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رتبه استان زنجان در آذر ماه مناسب بوده که روند کاهشی داشته است.

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در کیفیت تولید نان لواش در آذر ماه سال‌جاری رتبه سوم کشور را داشته است، افزود: این رتبه در دی ماه به هشتم کشوری تنزل یافته است.

وی با اشاره به رتبه چهارم استان زنجان در کیفیت تولیدی نان بربری در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این رتبه در دی ماه به 12 کشوری تنزل یافته است.

منصوری همچنین وضعیت نان سنگگ را نیز نامناسب عنوان کرد و گفت: رتبه کیفیت تولیدی نان سنگک استان در کشور در آذر ماه سوم کشوری بوده است که در دی ماه به هفتم کشوری تنزل یافته است.

*دلایل کاهش کیفیت تولید نان استان نیاز به بررسی دارد

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان تنزل رتبه استان در کیفیت تولیدی نان را نامناسب عنوان کرد و  افزود: دلایل کاهش کیفیت تولید نان استان نیاز به بررسی دارد.

وی به اهمیت کیفیت تولید نان اشاره کرد و یادآور شد: باید برای تولید با کیفیت نان در استان تلاش‏های بیشتری صورت گیرد.

منصوری با تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری مسئولین برای افزایش کیفیت نان تولیدی در استان، خاطرنشان کرد: با همدلی و همفکری کیفیت تولید نان استان باید افزایش یابد.

انتهای پیام /73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول