اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در التهاب بازار برنج هندی در اردبیل رخ داد

توقیف 2 تن برنج قاچاق / صف‌های طولانی برای برنج خارجی بی‌کیفیت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از توقیف خودروی حامل برنج قاچاق در این شهر خبر داد.

توقیف 2 تن برنج قاچاق / صف‌های طولانی برای برنج خارجی بی‌کیفیت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدداود موسوی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عصر روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری 13 رسالت اردبیل گزارشی را مبنی بر بارگیری برنج قاچاق به یک دستگاه وانت نیسان در داخل کوچه‌ای در راه انزاب دریافت و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: ماموران این یگان پس از اطمینان از صحت موضوع به محل عزیمت، و وانت نیسان را که پس از بارگیری قصد حرکت داشت متوقف کردند.

موسوی از کشف نزدیک به دو تن برنج قاچاق در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 193 کیسه برنج 10 کیلویی قاچاق که راننده قصد توزیع خارج از شبکه آن را داشت کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنان صف‌های طولانی مردم اردبیل برای دریافت برنج خارجی بی‌کیفیت اعم از هندی و اوروگوئه در جلوی فروشگاه‌های رفاه و زنجیره‌ای یاس و شهروند ادامه دارد به طوری که طولانی بودن این صف‌ها زمینه خوبی را برای سودجویان فراهم آورده تا با پرسه زدن اطراف این صف‌ها افرادی را به کار گمارند تا برنج‌های بیشتری را با نرخ دو تا 3 هزار تومان بالاتر از نرخ خرید فروشگاهی از آنها خریداری کرده و تحویل مغازه‌ها دهند.

در این بین آنچه که جالب توجه به نظر می‌رسد عرضه گندم و حتی جو در بسیاری از بسته‌ها به جای برنج به مردم است که به گفته شاهدان عینی در محلات اردبیل چندین مغازه با این شیوه پول‌های کلانی را به جیب زده‌اند در حالی که هیچ یک از مسئولان پاسخگوی چنین شیادی‌هایی نیستند.

فارس همچنان موضوع التهاب بازار برنج در اردبیل را پیگیری می‌کند و آماده بازتاب نظر مردم و مسئولان در این زمینه است.

انتهای پیام/62003/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول