اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه بسته‌بندی مواد غذایی:

با افزایش کیفیت بسته‌بندی بازار بین‌المللی را برای تولیدکنندگان پر رونق کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه بسته‌بندی مواد غذایی گفت: باید بتوانیم با افزایش کیفیت بسته‌بندی بازارهای بین‌المللی را برای تولیدکنندگان پر رونق کنیم.

با افزایش کیفیت بسته‌بندی بازار بین‌المللی را برای تولیدکنندگان پر رونق کنیم

امیرحسین همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به اینکه آزمایشگاه آذین‌پرتو پرند نخستین آزمایشگاه تخصصی ظروف مواد غذایی در شرق کشور است، اظهار کرد: از سال 89 مطالعات بر روی تاسیس این آزمایشگاه توسط کارشناسان انجام شده و پس از یک سال تلاش در بهمن ماه سال 1390 تاسیس شد.

وی ادامه داد: این آزمایشگاه نخستین آزمایشگاه تخصصی بسته‌بندی در کشور است که توسط وزارت بهداشت و اداره استاندارد مجوز رسمی دارد.

همتی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم‌ها و همچنین اقتصاد تک قطبی ایران در راستای کمک به اقتصاد کشور و رونق بازار کشاورزی و مواد غذایی در صادرات به کشورهای همسایه این آزمایشگاه تاسیس شد.

رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه بسته‌بندی مواد غذایی گفت: کیفیت مواد غذایی و کشاورزی در کشور در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما صنایع بسته‌بندی از استاندارد لازم برخوردار نیستند و به همین سبب اغلب مواد غذایی با ارزش کشور توسط کشورهای دیگر بسته‌بندی و به فروش می‌رسد که این مطلب ضرر بسیاری را به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه به سبب بی‌کیفیت بودن بسته‌بندی در کشور بازار بین‌المللی صادرات مواد غذایی را از دست داده‌ایم.

 رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه بسته‌بندی مواد غذایی عنوان کرد: در همین راستا این آزمایشگاه در صدد ارائه کیفیت مطلوب و مناسب برای کارخانجات و تجار ایرانی و رونق بازار صادرات در کشور با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تجهیزات پیشرفته‌ای را در این صنعت وارد کشور کردیم و با استفاده از آن‌ها و همکاری با شرکت‌های بزرگ مواد غذایی فعالیت خود را زیر نظر دو ارگان دولتی آغاز کرده‌ایم.

همتی با اشاره به اینکه باید تکنولوژی بسته‌بندی را از کشورها خریداری کنیم، خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش بسته‌بندی مواد غذایی برای کشور اهمیت بالایی دارد و اقتصاد کشور را با رونق بیشتری متحول می‌کند.

رئیس هیئت مدیره آزمایشگاه بسته‌بندی مواد غذایی افزود: باید بتوانیم با افزایش کیفیت بسته‌بندی بازارهای بین‌المللی را برای تولیدکنندگان پررونق کنیم و با حمایت از این بخش اقتصاد کشور را در زمینه صادرات به پیشرفت‌های مطلوب برسانیم.

وی با اشاره به اینکه بسته‌بندی مناسب برای مواد غذایی می‌تواند در رونق فروش مواد غذایی تاثیرگذار باشد و سبب تبلیغات برای آن کالا شود اظهار کرد: افزایش زیبایی بسته‌بندی و همچنین مدت زمان ماندگاری محصول در موفقیت آن کالا در بازار تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/70018/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول