اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بازیافت شهرداری اصفهان خبر داد

طراحی و ساخت دستگاه سرند برای بالا بردن کیفیت کود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زاید شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین بار متخصصان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان موفق به طراحی و ساخت دو دستگاه سرند موبایل 015 و 05 برای بالا بردن کیفیت کود تولیدی شدند

طراحی و ساخت دستگاه سرند برای بالا بردن کیفیت کود

تیمور باجول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ارتقای کیفیت محصولات تولیدی این سازمان است.

وی ادامه داد: طراحی و تکمیل تجهیزات مربوط به آزمایشگاه و ساخت دستگاه‌های استراتژیک کارخانه‌های کمپوست اصفهان توسط متخصصان داخلی این مرکز تولید و به بهره‌برداری رسیده است و همچنین می‌توان به طراحی و ساخت سرند موبایل توسط متخصصان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اشاره کرد که یکی از دستگاه‌های استراتژیک کارخانه کمپوست است.

مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد زاید شهرداری اصفهان اضافه کرد: سیستم دانه‌بندی این سرندها با هدف تولید کود مرغوب و کاهش ناخالص‌های فیزیکی کود انتخاب شده راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه افزود: که در این سیستم قابلیت تولید کود با سایز 015 و 05 وجود دارد و با راه‌اندازی این سیستم ظرفیت تولید کود مناسب جهت استفاده در فضای سبز شهری به نحو چشمگیری افزایش می‌یابد طراحی و ساخت این دستگاه توسط متخصصان داخلی صورت گرفته و منجر به کاهش وابستگی به کشورهای خارجی و خروج ارز از کشور شده است.

باجول اضافه کرد: همچنین این دستگاه سبب افزایش تولید کود کمپوست شده که سبب درآمدزایی به صورت مستقیم حاصل از فروش کود می‌شود.

وی ادامه داد: این سازمان آمادگی دارد این سرندها را جهت استفاده در کارخانه‌های کمپوست موجود در شهرهای دیگر کشور نیز تولید کند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول