اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی / 8

کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران بهتر از سال گذشته است

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی اداره کل ارشاد مازندران گفت:‌ کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران بهتر از سال گذشته است.

کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران بهتر از سال گذشته است

سیداسماعیل احمدی در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت:‌ همانگونه که رهبری فرمودند، کتاب باید در سبد خرید خانوار جای داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ باید بتوانیم نهضت مطالعه را پویاتر کنیم.

این مسئول با اشاره به این‌که فضای نمایشگاه کتاب امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های محسوسی داشته است، عنوان کرد:‌ مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تغییر کرده و با وجود این‌که تجربه نخست را در این مکان داریم، کیفیت برگزاری در این فضا بهتر از سال‌های قبل است.

وی با بیان این‌که شاید دور بودن از مسیر جاده اصلی از معایب این نمایشگاه باشد، تصریح کرد: اما امنیت جانی افراد از منظر تردد، تأمین است.

احمدی با اشاره به این‌که برای برگزاری نمایشگاه کتاب، برنامه‌ریزی خوبی شده و مسئولان استانی، شهرستانی و به‌ویژه دهیار روستای رودپشت همکاری خوبی داشته‌اند، متذکر شد:‌ برنامه‌‌هایی که امسال برای نمایشگاه کتاب داریم، متنوع‌تر از سال‌های گذشته است.

وی با بیان این‌که بخش نمایش فیلم‌ را هم در نمایشگاه امسال داریم، افزود:‌ خانواده‌ها با حضور در نمایشگاه می‌توانند از این بخش نمایشگاه هم بهره‌مند شوند.

احمدی با اشاره به این‌که بسیاری از استان‌ها به دلیل مشکلات مالی نتوانستند نمایشگاه کتاب امسال را برگزار کنند، یادآور شد: اما ارشاد استان با تمام مشکلات مالی این نمایشگاه را برگزار کرد و سعی کردیم مردم دسترسی آسان به کتاب داشته باشند.

انتهای‌پیام/87007/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول