اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

قیمت خودرو براساس کیفیت مناسب‌سازی شود / افزایش قیمت راه چاره مشکلات خودروسازان نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خودرو بر اساس کیفیت مناسب‌سازی شود.

قیمت خودرو براساس کیفیت مناسب‌سازی شود / افزایش قیمت راه چاره مشکلات خودروسازان نیست

اسماعیل جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: در شرایط کنونی قیمت خودرو بدون هیچ توجیهی افزایش چشم‌گیری داشته است و این مهم مشکلات زیادی را برای مردم و خودروسازان ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت در افزایش قیمت اصلا مدنظر نیست، افزود: در شرایط کنونی قیمت‌ها تنها روز به روز افزایش می‌یابد و کسی هم به کیفیت خودروها توجهی نمی‌کند و این روند را باید اصلاح کرد. 

*بازار باید شاهد ارتقای کیفیت و قیمت باشد

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم انتظار ارتقای سطح کیفیت به همراه افزایش قیمت را دارند و این روند تنها به کاهش تقاضای بازار برای خرید خودرو منجر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: خودروسازان باید به دنبال راه دیگری برای مشکلات نقدینگی خود باشند و بهترین روش رضایت مشتری و فروش بیشتر است و با افزایش قیمت به این هدف نخواهیم رسید.

جلیلی با اشاره به مشکلات خودروسازان افزود: بهتر است قیمت‌ها مناسب‌سازی شود و در این باره نظرات کارشناسان را باید بیشتر مدنظر قرار داد تا از بروز مشکلات آتی جلوگیری شود. 

*خودروسازان به فکر فروش بیشتر باشند

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خودروسازان باید بجای افزایش قیمت‌ها به فکر تامین هزینه‌ها از محل فروش بیشتر باشند تا مشکلات نقدینگی آن‌ها کاهش یابد.

وی افزود: بازگشت سرمایه یکی از اصلی‌ترین روش‌های منجر به سود است که باید در صنعت خودروسازی کشور بسیار مدنظر باشد و افزایش قیمت این روند را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: راه‌کارهای زیادی برای کاهش مشکلات خودروسازان وجود دارد و باید به روش‌های دیگر نیز توجه کرد.

انتهای پیام/72006/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول