اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون حقوقی رئیس جمهور خبر داد

مبارزه با فساد اداری با اجرای صریح قوانین مرتبط با دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مشاور معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: مبارزه با فساد اداری با اجرای صریح قوانین مرتبط با دستگاه‌ها امکان‌پذیر است.

مبارزه با فساد اداری با اجرای صریح قوانین مرتبط با دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید مهدی احمدی ظهر امروز در پنجمین اجلاس شورای هماهنگی امور حقوقی آذربایجان‌غربی که به میزبانی اداره کل گمرکات آذربایجان‌غربی در سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهار داشت: ریشه فساد در آیات قرآن کریم معرفی شده که همان نفس انسان است و اگر لطف و مرحمت الهی از انسان دریغ شود آدمی همیشه در معرض سقوط است.

وی با اشاره به مفید بودن جلسات هماهنگی امور حقوقی، تصریح کرد: هر یک از این جلسات با یک موضوع خاص دنبال می‌شود و هدف از برگزاری آن ارتقای کارآمدی مدیر، مشاور و کارشناسان حقوقی در دستگاه‌های اجرایی است.

احمدی به بحث درگاه‌های اطلاعاتی دستگاه‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: اگر ما تمام اطلاعات خود را در معرض دید ارباب رجوع قرار دهیم جلوی فساد اداری گرفته می‌شود و ادارات با سلامت بیشتر به کار خود ادامه می‌دهند.

مشاور معاون حقوقی رئیس جمهور افزود:حذف ایستگاه‌های اضافی و اجرای صریح قوانین مرتبط با دستگاه‌ها از عوامل ایجاد سلامت اداری است.

انتهای پیام/61010/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول