اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند تاکید کرد

گره‌گشایی از مشکلات حوزه حقوقی شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند گفت: گره‌گشایی از مشکلات حوزه حقوقی شهرداری‌ها یک ضرورت اساسی محسوب می‌شود.

گره‌گشایی از مشکلات حوزه حقوقی شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، بهنام رضوانی ظهر امروز در همایش شهرداران و روسای شوراهای اسلامی مناطق شهری آذربایجان‌شرقی با تشریح مختصری از وضعیت جغرافیایی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان با داشتن مجموعه‌ای از بهترین ظرفیت‌ها با صرفه سرمایه‌گذاری گام‌های جدیدی را در مسیر توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی برداشته است.

وی گفت: تعامل و همسویی مدیریت شهرداری و اعضای شوراهای اسلامی در پنج حوزه شهری شهرستان مرند با مسئولان مراکز اداری ضمن تحقق‌سازی نمودهای اصلی مدیریت واحد شهری، زمینه‌ساز آغاز تحولات بنیادین و اساسی در تعریف و اجرای پروژه‌های عمران شهری شده است.

فرماندار مرند یادآور شد: مدیریت ارشد شهرستانی همواره برای بهبود و ارتقای سطح کیفی و کمی مجموعه برنامه‌ریزی‌های کاری و اداری شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی آنها تسهیلات مناسب حمایتی را ارائه کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت شناسایی و حل و فصل قانون‌مند مجموعه مشکلات و نارسایی‌های مدیریتی و نظارتی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش چشمگیر جمعیت‌های ساکن و فعال حوزه‌های شهری باید طوری برنامه‌ریزی کرد که تمام زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه و عمران متوازن و همگرا در این حوزه‌ها مشخص و تأمین شود.

فرماندار مرند با بیان اینکه گره‌گشایی از مشکلات حوزه حقوقی شهرداری‌ها ضرورت اساسی محسوب می‌شود، افزود: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی را به عنوان بارزترین نهادهای "مردم‌نهاد" نباید در بین انبوهی از مشکلات حقوقی و منابع محدود اعتباری تنها گذاشت.

انتهای پیام/60001/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول