اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

دفاع از حقوق مردم اولویت فعالیت دانشجویان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دانشجویان دفاع از حقوق حقه مردم از منظر رهبری با توجه به مسائل سیاسی‌، اقتصادی و فرهنگی را در اولویت فعالیت خود قرار دهند.

دفاع از حقوق مردم اولویت فعالیت دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سردار روح‌الله نوری در مراسم افتتاح ساختمان حوزه بسیج دانشگاه‌ شهید باهنر کرمان ‌با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و امروز توجه مردم به ولی‌فقیه است‌ که با توجه به اختلاف‌افکنی دشمنان باید از وحدت و امنیت صیانت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق و فعالیت دانشجویان بسیجی باید الگو باشد، ادامه داد: دانشجویان دفاع از حقوق حقه مردم از منظر رهبری با توجه به مسائل سیاسی‌، اقتصادی و فرهنگی را اولویت فعالیت خود قرار دهند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ‌شهید باهنر کرمان در این آیین افزود: انقلاب اسلامی با الهام‌گیری از آیات قرآن‌، رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام محمد سلطان‌مرادی تصریح کرد: اسلام‌، ولایت‌فقیه و مردم سه رکن انقلاب هستند که باید در حفظ، حمایت و پیروی از آنها تلاش کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف افزود: بسیج نقش تعیین‌‌کننده‌ای دارد و دانشجویان بسیجی باید برای حفظ فرهنگ اسلامی تلاش کنند.

نصرالله گرامی رئیس دانشگاه شهید ‌باهنر ‌کرمان‌ نیز با بیان اینکه این دانشگاه دارای 68 انجمن علمی و 17 کانون است، بیان کرد: بسیج ‌دانشجویی باید در همه صحنه‌های سیاسی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشد و با در دست‌ گرفتن انجمن‌ها و کانون‌ها برای گسترش فرهنگ بسیجی تلاش کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری از دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی برای احقاق منویات و مطالبات رهبری تلاش کنند و بر گسترش تفکر بسیجی و فعالیت‌های دانشجویان بسیجی در جذب قشر خاکستری دانشجویان اهتمام ورزند.

سیاوش مسلمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در این مراسم گفت: بسیج دانشجویی امروز بازوی توانمند فرهنگی دانشگاه ‌و بزرگترین تشکل پویا و توانمند در عرصه‌های فرهنگی سیاسی دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام/80028/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول