اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس سازمان نصر همدان خبر داد

فعالیت بیش از 230 عضو حقیقی و حقوقی در بخش رایانه استان همدان

خبرگزاری فارس: بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان همدان گفت: بیش از 230 عضو حقیقی و حقوقی در بخش رایانه استان همدان فعالیت دارند و این در حالی است که سال 91 عضویت اعضای جدید رشد خوبی نسبت به مدت مشابه داشته است.

فعالیت بیش از 230 عضو حقیقی و حقوقی در بخش رایانه استان همدان

بهرام وهابیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بر اساس طرحی که شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور طی دو سال اخیر تصویب و اجرا کرده است کلیه دارندگان مدرک کارشناسی رایانه با گرایش‌های مختلف حق عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان‌های سراسر کشور را دارند.

وی افزود: در حال حاضر 87 عضو حقیقی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان همدان عضویت دارند که در این راستا در سال‌های 90 و 91 این سازمان آزمون ارتقای کارشناسان در گرایش‌های شبکه و امنیت، نرم افزار و پرتال، سخت افزار و مشاوره زیر ساخت و مشاوره مدیریت و آموزش به مشاور درجه 3 برگزار کرده است.

بازرس سازمان نصر استان همدان تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کل کشور کارشناسانی که دو سال از تاریخ عضویت آنان در سازمان نصر گذشته باشد و یا اینکه دو سال سابقه کار در شرکت‌های رایانه‌ای داشته باشند مجوز حضور در آزمون ارتقای کارشناس به مشاور درجه 3 را دارند.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع این طرح در سطح استان همدان 48 مشاور درجه 3 رایانه بعد از موفقیت در آزمون ارتقا وجود دارند و در پروژه‌های مختلف رایانه‌ای در ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی به عنوان مشاور حق امضا دارند.

وهابیان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بر اساس طرح ابلاغی شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای مشاوران درجه 3 به درجه وجود داشته و پیش بینی شده یا خیر، تاکید کرد: بر اساس طرح مصوب شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای ارتقای مشاوران درجه 3 به بالا بر اساس پارامتر‌های ابلاغی از طرف این شورا صورت می‌گیرد که به حجم پروژه‌های نظارتی، نمره‌های اخذ شده در کلاس‌های بازآموزی در شورای مرکزی و همچنین به مدرک تحصیلی کارشناسی به کارشناسی ارشد بستگی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 144 شرکت سخت‌افزاری، نرم‌افرازی و همچنین شرکت‌های که ماهیت فروشگاهی دارند در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان همدان عضویت دارند که این تعداد تا پایان سال جاری افزایش پیدا خواهند کرد. 

انتهای پیام/89020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول