اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان:

ناظران از کوچک‌ترین تخلف در زنجان نمی‌گذرند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان با اشاره به بداخلاقی‌های انجام شده در گرگان با بازیکنان تیم بسکتبال همیاری و عدم عکس‌العمل لازم از طرف مسئولان گفت: ناظران اغلب از کوچک‌ترین تخلف‌ها در زنجان نمی‌گذرند.

ناظران از کوچک‌ترین تخلف در زنجان نمی‌گذرند

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آماده شدن تیم بسکتبال همیاری زنجان برای بازی روز دوشنبه خبر داد و اظهار داشت: اگر نتوانیم در بازی فردا موفق عمل کنیم از راهیابی به جمع چهار تیم باز می‌مانیم.

*چاره‌ای جز برد نداریم

وی با اشاره به اینکه بازی رفت تیم بسکتبال همیاری زنجان با شهرداری گرگان با یک اختلاف به نفع تیم گرگان به پایان رسیده است، افزود: تیم برای راهیابی به مرحله بعدی باید بتواند از سد تیم شهرداری گرگان عبور کند.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا تیم همیاری شهرداری زنجان توان شکست شهرداری گرگان را دارد یا نه، گفت: همیاری توان شکست تیم گرگان را دارد و بازی رفت را هم بر اثر حادثه باخته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تیم همیاری شهرداری زنجان، حضور در بین چهار تیم برتر است، ادامه داد: مسئولان این تیم نیم‌نگاهی هم به جام باشگاه‌های آسیا دارند.

*تصویب قانون جدید در مورد حضور تیم‌ها در مسابقات آسیایی

فغفوری به قانون جدید موجود در مورد حضور تیم‌های قهرمان لیگ برتر سال‌جاری اشاره و اضافه کرد: قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر سال‌جاری در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

*میزبان جام باشگاه‌های آسیا

وی با دشوار اعلام کردن صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران تصریح کرد: درصورت راهیابی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به جام باشگاه‌های آسیا، می‌توان میزبانی این مسابقات را هم برای زنجان گرفت.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان زمان برگزاری جام باشگاه‌های آسیا را خرداد ماه سال آینده اعلام کرد.

وی با نامساعد اعلام کردن جو ایجاد شده در سالن برگزاری مسابقه رفت بین دو تیم شهرداری گرگان و همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: تماشاگران از الفاظ بسیار زشتی در مورد بازیکنان تیم همیاری استفاده می‌کردند.

فغفوری با بیان اینکه ناظران بازی‌های تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان از کوچکترین خطا در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان نمی‌گذرند، اضافه کرد: مسئولان حاضر در گرگان، از همه اتفاقات بازی رفت پلی‌آف بین تیم شهرداری گرگان و همیاری زنجان صرف نظر کرده و آن را طبیعی اعلام کردند.

وی با سکوت در مورد داوری بازی رفت بین تیم بسکتبال همیاری زنجان و شهرداری گرگان افزود: تمام حواس مسئولان و بازیکنان تیم همیاری به بازی برگشت است.

*تیم همیاری هر وقت حریفان را دست کم می‌گیرد، می‌بازد

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد باخت‌های نابهنگام تیم بسکتبال همیاری زنجان گفت: تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به تیم‌هایی می‌بازد که آن‌ها را دست کم می‌گیرد.

وی با تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان تاکید کرد: تماشاگران با حضور خود در سالن می‌توانند به این تیم کمک کنند.

فغفوری از برنامه‌ریزی انجام شده برای جلوگیری از درست شدن حاشیه در بازی روز دوشنبه خبر داد و افزود: جلسات مختلف هماهنگی در این مورد برگزار شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول