اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

شهردار قرچک از نمایشگاه مطبوعات جنوب تهران بازدید کرد

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران دیدن کرد.

شهردار قرچک از نمایشگاه مطبوعات جنوب تهران بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عبدالعلی قاسم‌پور شهردار قرچک به همراه محمد شیرنژاد رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قرچک از نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران در مصلای نماز جمعه ورامین دیدن کردند.

در این بازدید شهردار و رئیس شورا با مسئولان غرفه‌ها، اصحاب رسانه و خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند و از دستاوردهای آنان دیدن کردند و در جایگاهی که برای میهمانان ویژه نمایشگاه در نظر گرفته شده بود حاضر شده و دقایقی را به ایراد سخن پرداختند.

شهردار قرچک گفت: افتخار ما این است که در نظامی خدمت می‌کنیم که تحت فرمان ولایت فقیه است و همیشه باید قدردان چنین نعمتی باشیم که در ناملایمات و فتنه‌ها این کشور را از بلاها و طوفان‌ها به سلامت عبور می‌دهند، فقدان چنین رهبری در کشورهایی مانند مصر دیده می‌شود که باعث از بین رفتن وحدت میان اقشار مختلف این جوامع شده است.

عبدالعلی قاسم‌پور ادامه داد: تا قبل از پایان سال‌جاری با برگزاری کنفرانس خبری در شهرداری قرچک پذیرای همه خبرنگاران جنوب شرق خواهیم بود. همچنین محلی را نیز در فرهنگسرای شهید ستاری که بازسازی آن به پایان رسیده، برای خانه مطبوعات قرچک اختصاص خواهیم داد.

محمد شیرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در ادامه عنوان کرد: این نمایشگاه بهانه‌ای شد تا از نزدیک به دیدار خبرنگاران آمده و از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم چراکه این بزرگواران هستند که با بیان مشکلات، ما را نسبت به حل آن‌ها و خدمت به مردم یاری می‌کنند.

وی افزود: بیش از چند روز از سی و چهارمین جشن پیروزی انقلاب نگذشته است و جا دارد که از همین جا از مردم بزرگ ایران اسلامی به جهت خلق این حماسه و حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تشکر کنیم.

گفتنی است، در پایان این بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قرچک با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کردند.

انتهای پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول