اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 اسفند

نمایشگاه فروش بهاره در بابل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، تجارت و معدن شهرستان بابل گفت: هشتم اسفند‌ماه نمایشگاه فروش بهاره عرضه مستقیم کالا در مصلای بابل برگزار می‌شود.

نمایشگاه فروش بهاره در بابل برگزار می‌شود

علی اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار گوشت و مرغ و کالاهای اساسی نمایشگاه فروش بهاره از هشتم اسفندماه سال ‌جاری در مصلای بابل افتتاح و تا 17 اسفند‌ماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

وی از افزایش 10 تا 15 درصدی تعداد غرفه‌های نمایشگاه فروش بهاره در سال‌ جاری خبر داد و افزود: حدود 140 غرفه با مشارکت واحدهای تولیدی، شرکت‌های پخش، نمایندگی عمده‌فروشان، واحدهای توزیع مورد وثوق اتحادیه دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب شناسنامه‌دار اقدام به عرضه مستقیم کالا و خدمات می‌کند.

اصغری با بیان این‌که کالاهای این نمایشگاه پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود، عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر پوشاک، کیف و کفش، آجیل، مرغ و گوشت گرم و منجمد به مردم عرضه می‌شود.

وی از فعالیت یک تیم بازرسی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در نمایشگاه بهاره خبر داد و افزود: توسط کارشناسان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی تمامی کالاها نرخ‌گذاری شده و همه غرفه‌ها موظف هستند نسبت به نصب برچسب قیمت کالاها، صدور فاکتور رسمی که نمایشگاه در اختیار آن‌ها قرار داده در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

رئیس صنعت، تجارت و معدن شهرستان بابل تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند هرگونه گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور را به بازرسان فعال در نمایشگاه اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با بانک ملی مرکزی تمامی غرفه‌ها مجهز به سیستم کارت‌خوان بوده و درصدد هستیم یک دستگاه عابر بانک برای رفاه حال مصرف‌کنندگان در نمایشگاه مستقر کنیم.

انتهای پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول