اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان :

خاورمیانه امروز نمایشگاه شکست آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان گفت: امروز خاورمیانه نمایشگاه شکست آمریکا شده است و جمهوری اسلامی با مدل ممتاز و الگوی بی بدیل خود بر پیچ تاریخی قرار گرفته است.

خاورمیانه امروز نمایشگاه شکست آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالرحیم زهتاب ظهر امروز در خطبه‌های پیش از نمازجمعه اصفهان با اشاره به صفات و خصوصیات مهم امام حسن عسگری(ع) به راهپیمایی پرشور مردم ولایت مدار ایران اسلامی در روز 22 بهمن اشاره کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی با الهام از اسلام ناب، پیروی از ولایت فقیه، وحدت کلمه و با استعداد ذاتی ملت ایران و نسل جوان نیرومندتر از گذشته به سایر ملت‌های مسلمان انگیزه و تحرک می‌دهند.

وی افزود: جمهوری اسلامی با مدل ممتاز و الگوی بی‌بدیل خود بر پیچ تاریخی قرار گرفته و تحولات منطقه خاورمیانه بر بستر بیداری اسلامی مُهر تایید آن است که دنیا نیز در پیچ تاریخی قرار گرفته و دوره افول دشمنان شیطانی اسلام و انقلاب اسلامی فرا رسیده است.

ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند مردم ایران را از کارزار مبارزه خارج کنند، اما نمی‌توانند و می‌بینیم که خاورمیانه امروز نمایشگاه شکست آمریکا و به فرموده امام خمینی(ره)« اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.»

وی ادامه داد: من با اطمینان می‌گویم سنگرهای کلیدی جهان را اسلام فتح می‌کند، چرا که پس از 34 سال عبور از همه چالش‌ها و مشکلات و جنگ تحمیلی و تحریم‌ها هیچ کدام نتوانستند، ملت ما را نسبت به انقلاب پشیمان و به زانو در آورد.

زهتاب با بیان اینکه مردم ما با قامت استوار کار خود را ادامه می‌دهند، گفت: امروز پیشرفت‌های علمی حیرت آور در عرصه‌های مختلفی همچون حوزه هسته‌ای، هوا و فضا، پزشکی، زیست فناوری، نانو، سلول بنیادی، شبیه سازی، ابر رایانه، انرژی نو، رادیو داروهای نو و نیز در عرصه دفاعی ساخت جنگنده‌های بدون سر نشین کرار، ساخت نخستین هواپیمای بدون سرنشین ایران، زیردریایی‌ها و تولید انواع موشک‌ها دشمنان را متعجب ساخته‌اند.

وی اضافه کرد: ماهواره «نبی» امروز بر مدار قرار گرفت و نیز کاوشگر جدید با موجود زنده وارد فضا شد و این نوید را دارد که موجود زنده را می‌توان وارد فضا کرد و تمامی این‌ها حاصل تولید علم و فناوری ایران است.

ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان تصریح کرد: گزارش 2011 میلادی از دنیا نشان می‌دهد که رشد علمی ایران سریع‌ترین رشد علمی جهان بوده است.

وی تاکید کرد: هدف تحریم‌ها این است که ملت ایران را در مقابل جمهوری اسلامی خسته کنند تا افزایش فشار بر مسئولان ایجاد شود.

زهتاب با اشاره به اینکه قدرت نرم جمهوری اسلامی سد بزرگی در مقابل دشمنان است، اظهار کرد: حضور مؤثر انقلاب اسلامی در عرصه تحولات اجتماعی سبب شده است که در آخرین ارزیابی آمریکا و در اتاق فکر و شورای آتلانتیکشان ایران را همچون صخره بزرگ‌تر از صخره آمریکا بدانند، صخره‌ای که آلیاژی است ساخته شده از ایمان و امید و اراده مردم.

وی افزود: در روزنامه واشنگتن تایمز آمریکا گفته شده است که انقلاب ایران در حال گسترش است و این ادامه راهی است که امام خمینی(ره) باز کرد.

ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان گفت: در دیگر مجله آمریکایی بهار انقلاب ابدی ایران را بهار آیت الله خامنه‌ای عنوان می‌کند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود ادامه داد: تمرکز اصلی دشمن این است که انقلابی ماندن و بر اصل ماندن هزینه دارد و امروز ملت ما هزینه آن را می‌دهند.

زهتاب تاکید کرد: مردم ایران ثابت کردند تحریم‌ها بی‌اثر است، و به فرموده رهبری مردم با حضور خود دشمن را ناامید و با حضور به وقت خود وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

وی افزود: شعار تمامی فعالان و سیاسیون به همه مسئولان این است که نخستین اولویت کشور را ساماندهی اقتصادی مردم قرار دهند، مردمی که با وجود تمامی مشکلات و گرانی‌ها به پیام ولی فقیه و امام زمان (عج) گوش کردند.

ارشد عقیدتی سیاسی سپاه اصفهان خطاب به مسئولان گفت: ما پس از تمامی این پیشرفت‌های علمی در مسئله اخلاقی رشد پیدا نکردیم، چنانکه رهبری نیز در مسئله انتخابات فرمودند «تا روز انتخابات هر کس احساسات مردم را در جهت اختلاف بکار گیرد قطعاً به مردم خیانت کرده است».

وی اضافه کرد: امروز بدخواهان انحرافی و فتنه‌گر با تفکر غیر عقلانی و غیر اخلاقی خود می‌خواهند انتقام بگیرند و رهبری این مسئله را در روز نیروی هوایی به مسئولان تذکر دادند که بداخلاقی‌ها را به مردم خواهند گفت.

زهتاب با بیان اینکه مردم روز 22 بهمن جشن سی و چهارمین پیروی انقلاب را جشن گرفتند و انعکاس آن در رسانه‌های جهانی به نمایش گذاشته شد، افزود: نباید برخی از بد اخلاقی‌ها سبب خدشه و خوراک برای دشمن ایجاد کند.

انتهای پیام/63012/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول