اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از یکم اسفند ماه نمایشگاه بهاره در تمام شهرهای آذربایجان‌غربی برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه بهاره در شهرهای آذربایجان‌غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: میوه، مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج، کیف و کفش، مواد شوینده، شیرینی و آجیل از جمله اقلام پرمصرف در ایام نوروز هستند که با نزدیک شدن به نوروز تلاش شده تا نظارت بیشتری بر نحوه عرضه و قیمت این کالاها شود.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز در ایام پایانی سال، تصریح کرد: در این راستا ذخیره‌سازی‌های لازم انجام گرفته است.

اکبری با اشاره به میزان ذخیره‌سازی این اقلام، افزود: ذخیره‌سازی 500 تن سیب، 2 هزار و 500 تن پرتقال و 404 تن مرغ منجمد و گرم برای نوروز امسال انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: برای تنظیم بازار در دیگر ایام سال نیز شاهد توزیع گوشت مرغ، برنج هندی، برنج تایلندی، حبوبات و شکر در استان بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت برپایی نمایشگاه‌های بهاره را گام مؤثر دیگری در تنظیم بازار نوروز عنوان کرد و گفت: در این زمینه در تمام شهرهای استان نمایشگاه بهاره برپا و اقلام مورد نیاز مردم برای نوروز در این نمایشگاه با تخفیف ویژه‌ای ارائه می‌شود.

اکبری با اشاره به برپایی 18 نمایشگاه بهاره در استان، اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها از یکم اسفند ماه برپا می‌شوند و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را با 5 تا 15 درصد تخفیف از این نمایشگاه خریداری کنند.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول