اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه آثار هنرمندان بسیجی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه آثار هنری هنرمندان بسیج زنجانی خبر داد.

آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه آثار هنرمندان بسیجی زنجان

سید جواد هاشمی در حاشیه افتتاحیه آثار هنرهای تجسمی و صنایع دستی بسیج هنرمندان استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایشگاه آثار هنرمندان زنجانی از 28 بهمن ماه سال جاری در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه آثار و هنرهای دستی هنرمندان بسیج زنجانی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: این نمایشگاه تا سوم اسفند ماه سال جاری آماده بازدید علاقه‌مندان است.

*ارائه آثار هنرمندان زنجانی در فرهنگسرای زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از ارائه آثار نقاشی و رنگ روغن هنرمندان زنجانی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: صنایع دستی از جمله سفره‌های هفت سین، سفره عقد، تابلوهای خوشنویسی، بافتنی، نقاشی روی پارچه و شیشه، عروسک‌سازی و سفال در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه آثار 20 هنرمند زنجانی در این نمایشگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های آشپزی، زیورآلات، چرم و سایر آثار هنری هنرمندان زنجانی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

*فضای مطلوب نمایشگاه هنرمندان زنجان

هاشمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در دو سالن و گالری هنر فرهنگسرای امام برگزار می‌شود، افزود: فضای کافی برای ارائه آثار هنرمندان زنجانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت گروه‌های صالحین بسیج هنرمندان زنجان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه پایانی سال 91، هنرمندان بسیج زنجانی آثار هنری خود را برای فروش در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از در نظر گرفتن تخفیف‌های ویژه برای خریداران آثار هنری خبر داد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی با بیان اینکه ارائه عملکرد سازمان بسیج هنرمندان در حوزه‌های مختلف از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود: معرفی هنرمندان بسیجی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

هاشمی ادامه داد: علاقه‌‌‌مندان می‌توانند از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/73003/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول