اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل خبر داد

حضور آمل در نمایشگاه تاکسیرانی کشور

خبرگزاری فارس: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: سازمان تاکسیرانی آمل در نخستین نمایشگاه تاکسی و تاکسیرانی کشور حضور دارد.

حضور آمل در نمایشگاه تاکسیرانی کشور

اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: این سازمان در نخستین نمایشگاه تاکسی و تاکسیرانی کشور حضوری فعال دارد و با اختصاص یک غرفه به شهر آمل، برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های اجرا شده خود را به نمایش می‌گذارد.

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آمل افزود: این نمایشگاه در محل هتل المپیک تهران در حال برگزاری است و دستاوردهای سازمان تاکسیرانی شهر آمل نیز در این مکان به نمایش گذاشته شده است.

کریمی با اشاره به ساخت میدان شش بهمن عنوان کرد: این پروژه ظرف مدت 50 روز با هزینه سه میلیارد ریالی و با تلاش شبانه‌روزی به اتمام رسیده است.

وی یادآور شد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آمل به عنوان مجری این طرح تلاش کرده است با نمادها و نمایه‌های مذهبی با استفاده از 12 عدد طاق با رگه‌های مذهبی نماد عروج آسمانی شهدای شش بهمن آمل را به تصویر بکشد.

کریمی اظهار داشت: استفاده از کاشی‌های سنتی ویژه با رنگ‌های لاجوردی و فیروزه‌ای، ساخت حوض میانی با استفاده از نمادهای پل معلق آمل، جنگل‌های آمل، پل دوازده چشمه و خیابان‌های شهر آمل بخشی از حماسه و زیبایی‌های این شهر را به تصویر کشیده است.

وی با اشاره به این‌که از نورپردازی ویژه برای نشان دادن بناهای این میدان استفاده شده است، گفت: در این میدان تصاویر شهدای شش بهمن، علمای شهر، آثار باستانی و تاریخی منحصر به فرد و امامزادگان شهر آمل نقش بسته است.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول