اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ساری خبر داد

برپایی نمایشگاه بهاره 12 اسفند در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از برپایی نمایشگاه بهاره ساری از 12 اسفند خبر داد.

برپایی نمایشگاه بهاره 12 اسفند در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از  روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرستان ساری در ایام پایانی سال همزمان با سایر شهرستان‌های استان که در راستای کنترل بازار و عرضه کالای مناسب به مردم است از تاریخ 12 اسفند آغاز به کار می‌کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 250 غرفه از واحدهای تولیدی و خرده فروش‌ها در سالنی به مساحت 5 هزار متر مربع نسبت به عرضه اقلام پر مصرف ایام پایانی سال شامل پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، انواع شیرینی، خشکبار، مرغ منجمد، برنج و … به شهروندان اقدام می‌کنند که حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار است.

هادی‌نژاد اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف این اداره است و در راستای ارائه خدمات بهینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید کالاهایی با کیفیت و ضروری مورد نیاز مردم ارائه داد، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نقش مهمی در کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از گرانی دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری  یادآور شد مکان برپایی این نمایشگاه در کیلومتر 7 جاده ساری به نکا جنب شرکت ایران خودرو است که به مدت 10 روز کاری در دو وقت صبح و عصر آماده بازدید شهروندان است.

انتهای پیام/2296/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول