اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

حساب‌گری و تدبر در زندگی افراد سبب موفقیت در امور می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گچساران گفت: حساب‌گری، تفکر و تدبر در زندگی و سرنوشت افراد، سبب موفقیت در امور فردی و اجتماعی و سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

حساب‌گری و تدبر در زندگی افراد سبب موفقیت در امور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در جلسه با معاونین دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد کشور که در گچساران برگزار شد، اظهار کرد: تنها چیزی که انسان با خود از این دنیا می‌برد اعمال خوب و بد است.

امام جمعه موقت گچساران و رئیس شورای معاونین دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی ابراز داشت: کسانی که حساب و کتابی ندارند هم در این دنیا و هم در آخرت خسارت می‌بینند.

تفکر و تدبر در زندگی دیگران سبب اصلاح امور می‌شود

خواجه‌زاده گفت: به طور معمول خسارت‌ها در رابطه با خانواده، کار، دنیا و آخرت بوده و باید با تفکر و تعقل بیشتر در انجام اعمال، آینده‌ای روشن برای خود و دیگران رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: کسانی که در فردای باقی و در آخرت دچار خسارت می‌شوند کسانی هستند که حساب و کتابی در دنیا ندارند.

خواجه‌زاده با اشاره به موفقیت افراد حسابگر بیان داشت: زندگی انسان‌ها می‌تواند برای همه ما درس عبرت شود و زمینه تفکر و تأمل در زندگی دیگران برای موفقیت و پندآموزی فراهم شود.

وی با تبیین نقش و اثر تفکر در زندگی دیگران و دیگر جوامع به منظور برنامه‌ریزی بهتر برای موفقیت در امور مختلف ادامه داد: با تفکر، تدبر و برنامه‌ریزی می‌توان دانشگاهی موفق داشت و دانشجویی مفید برای جامعه تربیت کرد.

رئیس شورای دانشجویی منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی و معاون دانشجویی واحد گچساران تصریح کرد: کسانی که دارای حساب و کتاب نیستند در روز قیامت بدون سئوال و جواب وارد جهنم برزخی می‌شوند و از نظر حضرت باری‌تعالی ارزش بازخواست را هم ندارند.

خواجه‌زاده افزود: از جمله کسانی که حسرت می‌خورند کسانی هستند که خودشان را از مکر خدا ایمن می‌دانند و در آرزوهای دور و درازشان غرق شده‌اند.

وی صداقت را از جمله موارد کار برای دانشجو دانست و خاطرنشان کرد: باید از خداوند درخواست کرد تا مکر خودش را که نوعی چاره‌جویی است، به نفع بندگان صالح خود رقم بزند.

خواجه‌زاده با اشاره لزوم تلاش در راستای عمل به وظایف دینی در طول‌ زمان عمر و قبل از فرارسیدن مرگ، بر توجه هر چه بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

امام جمعه موقت گچساران ابراز داشت: تدبر و تفکر در زندگی افراد و امور جامعه در راستای اصلاح سبک زندگی به شناخت عمیق روانشناختی جامعه و فهم منطقی از تاریخ، فرهنگ و اقتصاد و وضع موجود مردم و جامعه بستگی دارد.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول