اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

حل مناقشه سوریه از طریق مذاکره نشانه شکست غرب است/طبل غرب توخالی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه طبل حمله غرب توخالی و فاقد تفکری عملیاتی است، رسیدن به اصل حل مناقشه سوریه از طریق مذاکره را نشانه شکست غرب دانست.

حل مناقشه سوریه از طریق مذاکره نشانه شکست غرب است/طبل غرب توخالی است

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: راهبرد غرب در سوریه علیه مردم مقاوم این کشور بود.

وی ادامه داد: روزی غرب با صرف هزینه‏های میلیارد دلاری سعی بر تلقین رفع مشکلات سوریه از طریق مثلث عبری - غربی - عربی داشت.

علاءالدینی اضافه کرد: اما بعد از گذشت چندی از تداوم مناقشات سوریه، حال غرب خود به راهبرد پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در حل مشکلات پیش روی این کشور رسیده است.

رئیس ستاد هماهنگی اقامه نماز جمعه دماوند افزود: امروز مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره‏گیری از تجربیات انقلاب اسلامی سال 57 آن مثلث عبری - غربی - عربی را به مذاکرات سوری-سوری تبدیل کرده‏اند.

وی ادامه داد: در بیانی ساده همه جهان به این نتیجه مورد تأکید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حل مناقشه سوریه از طریق مذاکره بین مردم سوریه و گروه‏های معترض رسیده‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، راهکار فشارهای همه‏جانبه سیاسی برای خاتمه درگیری‏های داخلی این کشور هرگز کارگشا نبوده و نیست.

امام جمعه دماوند افزود: با این تفاسیر دشمنان اسلام علاوه بر عقب‏نشینی از مواضع خود به نوعی بر ناتوانی‏شان در معادلات سیاسی جهانی اذعان داشتند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر توان ایران برای رفع مناقشات جهانی و منطقه‏ای پیامی روشن به دشمنان تلقی می‏شود که طبل حمله غرب توخالی و فاقد تفکری عملیاتی است.

انتهای پیام/2568/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول