اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان:

اشاعه تفکر بسیجی همسو با رسالت معلمی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین همدان گفت: رسالت معلم بسیجی اشاعه تفکر بسیجی در بین دانش‌آموزان است.

اشاعه تفکر بسیجی همسو با رسالت معلمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد صبح امروز در همایش تربیت و تعالی فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی و کانون‌های تخصصی که با حضور معلمان بسیجی همدان و با همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه انصارالحسین همدان برگزار شد، اظهار کرد: رسالت معلم بسیجی اشاعه تفکر بسیجی در بین دانش‌آموزان است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی بود که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضور آحاد مردم مسلمان ایران به پیروزی رسید که ثمره پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی است که در جهان روز به روز بیشتر می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین همدان با اشاره به امیدی که بیداری اسلامی به محرومان و مستضعفان جهان داده است، بیان داشت: بیداری اسلامی در جهان بارقه امید و پیروزی بر استکبار را در دل محرومان و مستضعفان جهان به وجود آورد.

وی در ادامه سخنانش به رسالت امروز معلمان بسیجی اشاره کرد و افزود: رسالتی که امروز به دوش معلمان بسیجی و قشر فرهنگی جامعه است بسیاری سنگین و تأثیرگذار است.

رضوی‌راد تصریح کرد: یکی از رسالت‌های معلمان بسیجی تربیت انسان‌های صالح و مؤمن است که این امر مهم و ارزشمند به دست معلمان بسیجی تحقق می‌یابد که نشانگر ایثار و از خودگذشتگی معلمان بسیجی است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از رسالت‌های مهم و تأثیرگذار معلم بسیجی اشاعه تفکر بسیجی در بین دانش‌آموزان و جوانان است که این امر مهم ادامه‌دهنده راه شهدا و رهبر کبیر انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین همدان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از تمام معلمان بسیجی انتظار داریم در تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی این نظام اسلامی تلاش کنند و تفکر بسیجی را هر چه بیشتر در بین جوانان و نوجوانان گسترش دهند.

انتهای پیام/89002/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول