اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سلامی:

ایران در تحریم‏های اقتصادی از مرز اراده دشمن عبور کرده است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران به بلوغ رسیده‌ و در تحریم‏های اقتصادی از مرز اراده دشمن عبور کرده است و از این به بعد هم پیروزمندانه این مسیر را پشت سر خواهد گذاشت.

ایران در تحریم‏های اقتصادی از مرز اراده دشمن عبور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار حسین سلامی امشب در جمع خانواده و بازماندگان سردار شهید حاج حسن شاطری در سمنان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی امروز ناتوان شده‌اند و دیگر قدرت و ارعاب گذشته را ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان مجبور شده‌اند از پناهگاه‌های خود خارج شوند، افزود: آن‌ها مجبور شده‌اند که قدرت خود را به نمایش بگذارند و ما نیز قدرت آن‌ها را اندازه‌گیری کرده و همه قدرتشان را می‌شناسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: دشمنان ملت ایران امروز نمی‏توانند ادعا کنند که ثروتمندند و مشکلی ندارند و بگویند که ایرانی‏ها ناتوان شده‌اند؛ چراکه امروز ناتوانی دشمنان در خیابان‌های کشورهای‌شان بروز کرده و آشکار است و آن‌ها قدرت مدیریت این ناتوانی را ندارند.

وی با اشاره به تورم و گرانی موجود تصریح کرد: گرانی در جامعه وجود دارد، اما این معضل با شکیبایی حل خواهد شد و این مشکلات برابر اراده ملت ایران چیزی نیست.

سلامی اضافه کرد: مهربان‌تر شدن مردم با هم و مقاومت صمیمانه آحاد ملت ایران، رمز عبور ما در موضوع تحریم اقتصادی و تورم است و ملت ایران موفق می‌شوند از این مشکل هم عبور کنند.

وی افزود: اگر فشارهای دشمنان تا نقطه شهادت پیش برود، برای ملت ایران باز هم چیزی نیست؛ چراکه شهید و شهادت ارزشمندترین و نورانی‌ترین آرزوی مردم دین‌دار ایران است و این ملت هرگز برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مردم این‏گونه در سختی به رهبرشان وفادار نیستند، گفت: هیچ جای جهان چنین رهبری یافت نمی‌شود؛ رهبری که برای خنثی کردن فتنه‌ها از آبروی خویش پل می‌سازد.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) به ملت ایران عزت داد و برای ما اقتدار آفرید و این هنر ولایت است و ملتی که پیرو امام خود هستند نیز شایستگی دریافت این نعمت را کسب می‌کنند.

سلامی اظهار داشت: وقتی دشمن خطرناک است، باید آمادگی مقابله با او همیشه وجود داشته باشد؛ بنابراین امروز با کسب آمادگی‌های متعدد در هر زمینی با او بازی کرده و در هر نقطه‌ای که اقتضا کند با دشمن مقابله می‏کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: امروز ملت ایران به مرزهای علم جدید رسیده‌ و دشمن نمی‌تواند با اتکا به این علوم به ما فخرفروشی کند؛ امروز دانشمندان جوان ما با ابداعات و بومی‌سازی علوم، اجازه نمی‌دهند که دشمن به افتخارات فنی و علمی خود ببالد.

سلامی تصریح کرد: این پیشرفت‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی است و اگر ما تحت تحول این انقلاب عظیم نبودیم، امروز باید مانند بسیاری از کشورهای عقب‏افتاده در طبقه اقمار مستکبران قرار می‌گرفتیم.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول