اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

بسیاری از گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم ندارد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از فشارها، کمبودها و گرانی‌ها مربوط به تحریم نیست، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات در اختیار دولت است، لذا همه مسئولان باید عملا در خدمت مردم باشند.

بسیاری از گرانی‌های اخیر ربطی به تحریم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بیش از سال‌های قبل بود و این پاسخی قاطع به بی‌اثر بودن تحریم‌های آمریکاست.

آیت‌الله علما ادامه داد: این حضور مردم که از عشق به ایران و رهبری است، بصیرت و آگاهی ملت فهیم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با تشکر از تمام مردم و مسئولان، تاکید کرد: خود مردم، صاحب انقلاب هستند و در موقعیت‌های حساس و دشوار از انقلاب و نظام اسلامی پشتیبانی کرده و می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اعلام کرد: در مصاحبه‌های اقشار مختلف مردم، توجه مسئولان به مردم مطرح شد و مردم خواستار مدیریت درست مسئولان هستند.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره اینکه بسیاری از فشارها، کمبودها و گرانی‌ها مربوط به تحریم نیست، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات در اختیار دولت است، لذا همه مسئولان باید عملا در خدمت مردم باشند.

آیت‌الله علما با تاکید به اتخاذ تصمیم‌های صحیح دولت‌مردان برای جلوگیری از تورم، تصریح کرد: تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری به معیشت مردم بوده است.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: بگو مگوها و اختلافات مسئولان هیچ فایده‌ای ندارد، جز اینکه ملال‌آور باشد و قوا باید در چهارچوب خود عمل کنند، چرا که قانون اساسی وظایف همه را مشخص کرده است و در این صورت ایران گلستان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اعتراف کرده‌اند که نمی‌توانند با ایرانیان درگیر شوند، دلیل این موضوع را پشتیبانی مردم دانست و ادامه داد: تاخیر 1+5 در ادامه مذاکرات با ایران، برای تحلیل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود که البته جواب خود را گرفتند و متوجه حضور گسترده مردم در سراسر ایران در این راهپیمایی شدند.

*مردم بحرین به‌دنبال گرفتن حقشان هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: 26 بهمن ماه، دومین سالی است که انقلابیون بحرین دست به انقلاب زده‌اند و مردم بحرین مظلوم واقع شده‌اند و حقشان را می‌خواهند.

آیت‌الله علما بیان داشت: 26 بهمن ماه، روز انقلاب، همبستگی و اعلام تنفر مردم بحرین از حاکمان ظالم بحرین است.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت: 29 بهمن ماه، سال‌روز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم است و هشت ربیع‌الثانی تولد امام حسن عسگری(ع) است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اول اسفند، روز روحانیت و دفاع مقدس، اظهار داشت: دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات حضرت معصومه(س) است که منشاء برکات زیادی بوده‌اند و برای زن و مرد الگو هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه ارزشمند انسان اشاره کرد و گفت: انسان مجموعه‌ای از نظام خلقت است و موضوع قرآن مربوط به انسان است.

انتهای پیام/2700/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول