اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

سردمداران استکبار نمی توانند با تحریم ملت ایران را از ولایت جدا کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: سردمداران استکبار با فشارها و تحریم نمی‌توانند ملت ایران را از ولایت و انقلاب جدا کنند.

سردمداران استکبار نمی توانند با تحریم ملت ایران را از ولایت جدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: حضور پر شور و نشاط ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آثار و برکات بسیار بزرگی برای ملت ایران داشت.

وی بیان کرد: مردم غیور ایران اسلامی در روز 22 بهمن در حساس‌ترین شرایط در عمق تهدید‌ها و تحریم‌ها حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

ترابی اظهار داشت: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی امیدوار بودند، در روز 22 بهمن مردم به صحنه نیایند ولی نه تنها این گونه نشد بلکه حضور مردم ایران در روز 22 بهمن پررنگ و باشکوه‌تر از همیشه بود.

وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که اعمال فشار و تحریم نمی‌تواند آن ها را وادار به عقب نشینی کند.

خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: ملت ایران یکپارچه آمده بودند، تا بگویند که تا آخرین نفس و نفر از اسلام و ولایت دفاع می‌کنند.

وی متذکر شد: ملت ایران به نظام و ولایت عشق می‌ورزند و حساب مسئولان را از انقلاب و ولایت جدا کرده‌اند.

امام جمعه بروجرد یادآور شد: ملت ایران در پناه رهبری و رهنمودهای مقام عظمای ولایت هرگونه تفرقه افکنی و اختلاف افکنی را خیانت به نظام می‌دانند.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به حادثه 22 بهمن قم افزود: متاسفانه عده‌ای اخلالگر به طور سازمان یافته مراسم 22 بهمن شهر قم را بر هم زدنند و سوژه مناسبی برای رسانه‌های غربی شدند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های غربی با نادیده گرفتن حضور ملت ایران در جشن انقلاب تمام تلاش خود را برای بزرگ نمایی این حادثه در قم انجام دادند.

ترابی گفت: این اقدام یک خیانت به انقلاب و بالاترین خدمت به آمریکا و اسرائیل و دشمنان ملت بود که باعث خوشحالی و شادمانی دشمنان شد.

وی بیان کرد: حساب اخلالگران با مردم قم قطعا جدا است و کسانی که در قم به حرمت حرم حضرت معصومه (س) اهانت کردند، اعتقادی به ولایت و رهبری نداشتند و خودشان را ملزم به دستورات رهبری نمی‌دانستند.

وی اظهار داشت: مراجع عظام تقلید همگی این حرکت را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی با عوامل این اقدام شدند.

انتهای پیام/2304/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول