اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

شهرستان ملارد در جذب سرمایه‌گذار قابلیت‌های فراوانی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: شهرستان ملارد با داشتن قابلیت‌های فراوان در حوزه‌های مختلف می‌تواند در حوزه جذب سرمایه‌گذار بسیار موفق عمل کند.

شهرستان ملارد در جذب سرمایه‌گذار قابلیت‌های فراوانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی عصر امروز در همایش توسعه و فرصت‌های سرمایه‌گذ‌اری شهرستان ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد با داشتن بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری پتانسیل‌های بسیاری را در جذب سرمایه‌گذار دارد و می‌تواند در این مسیر بسیار موفق عمل کند.

وی ادامه داد: البته برای اینکه بتوانیم اهداف مورد نظر را محقق سازیم باید ویژگی‌های این شهرستان را معرفی کرده و سپس به سمت جذب سرمایه‌گذاران پیش برویم.

فردی برگزاری این همایش‌ها را فرصت بسیار مغتنمی برای معرفی پتانسیل‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون وضعیت شهرک‌های صنعتی صفادشت و ملارد در دست بررسی است.

فرماندار ملارد تأکید کرد: در این راستا مدیران این واحدها اگر مشکلاتی مانند صدور پروانه دائم بهره‌برداری، اجرای طرح توسعه و تأمین زیرساخت‌های لازم را داشته باشند پس از بررسی مشکلات آنان مرتفع خواهد شد.

فردی تصریح کرد: با رفع مشکلات این واحدها سرمایه‌گذاری در بخش‌های موجود به دو برابر افزایش خواهد یافت.

*حمایت از تولیدات ایرانی مهم‌ترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های ملارد، شهریار و قدس نیز طی سخنانی حمایت از تولیدات ایرانی را مهم‌ترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست.

حسین گروسی ادامه داد: با توجه به تحریم‌ها از سوی دشمنان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که اهداف دشمنان که همان ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور است، ناکام بماند.

وی ادامه داد: سه عامل منابع طبیعی، سرمایه و منابع انسانی در توسعه هر کشوری نقش بسزایی دارد لذا با توجه به اینکه کشور دارای این سه مهم است، می‌توانیم به مسیر پیشرفت و توسعه در کشور شتاب بیشتری بدهیم.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول