اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی مجتمع مصباح زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی برای احداث مجتمع فرهنگی، خدماتی و رفاهی مصباح زنجان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی مجتمع مصباح زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی، خدماتی و رفاهی مصباح زنجان، اظهار کرد: مجتمع فرهنگی، خدماتی و رفاهی مصباح زنجان با سرمایه‌گذاری مطلوب برای رفع نیازهای مردم احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در چند فاز اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه با دید اقتصادی و برای حل مشکلات مردم احداث می‌شود.

*مجتمع مصباح با رویکرد فرهنگی احداث می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه این مجتمع با رویکرد فرهنگی و معنوی مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: احداث چنین مجموعه‌هایی اقداماتی ماندگار و تاثیرگذار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی همواره اثرگذار است، افزود:‌ اگر مراکز فرهنگی دارای پشتوانه اقتصادی نباشد، فعالیت آن به نحو مطلوبی پیگیری نمی‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه احداث این مجموعه از سوی مسجد حسینیه اعظم زنجان منشأ خدمات به مردم این منطقه می‌شود، افزود: تاکنون این مسجد درآمدی نداشته است.

وی با بیان اینکه نام حسینیه اعظم می‌طلبد فعالیت‌های تاثیرگذار و بزرگی در آن انجام شود، افزود: راه‌اندازی این مجتمع به منظور درآمدزایی برای این مسجد مورد توجه است.

*حمایت خیرین از احداث مجتمع مصباح

استاندار زنجان بر ضرورت حمایت خیرین از این پروژه تاکید کرد و گفت: چنین پروژه‌هایی نیازمند حمایت خیرین است.

وی با بیان اینکه زمین این مجتمع به صورت رایگان در اختیار پروژه قرار گرفته است، یادآور شد: خیرین می‌توانند برای احداث این مجتمع پیشگام باشند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه 120 هزار نفر از خدمات این مجتمع استفاده می‌کنند، افزود: مشکلی برای احداث این مجتمع وجود ندارد.

انتهای پیام/73003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول