اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنفرانس ملی حسابداری در گلستان خبر داد

پذیرش 324 مقاله در نخستین کنفرانس ملی حسابداری و سرمایه‎گذاری

خبرگزاری فارس: دبیر کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری در گلستان از پذیرش 324 مقاله در این کنفرانس خبر داد و گفت: تعداد کل مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس 447 مورد بوده که از این تعداد 123 مقاله رد شده است.

پذیرش 324 مقاله در نخستین کنفرانس ملی حسابداری و سرمایه‎گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جعفر خان‎عبدال بعدازظهر امروز در آئین افتتاحیه نخستین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری که در مرکز علمی و کاربردی هلال‌احمر شهرستان گرگان در حال برگزاری است اظهار داشت: از تعداد 324 مقاله پذیرش شده در این کنفرانس، تعداد 126 مقاله مبادرت به ثبت‎نام کردند.

استقبال گسترده پژوهشگران و محققان از کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری

وی استقبال پژوهشگران و محققان را در این کنفرانس ملی مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه مقالات در دو بخش سخنرانی و پوستر ارائه می‎شود تعداد 112 مقاله به صورت سخنرانی و 104 مقاله به صورت پوستر انتخاب شده است.

دبیر کنفرانس ملی حسابداری در گلستان به تفکیک عناوین مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس اشاره کرد و بیان داشت: در بخش حسابداری 27 مقاله، حسابداری و اخلاق 9 مقاله، حسابداری مدیریت و بهای تمام شده 20 مقاله، حسابداری و مالیات شش مقاله، حسابرسی و حسابداری دولتی 15 مقاله، مدیریت مالی و بازارهای مالی 38 مقاله، سرمایه‎گذاری و بورس و اوراق بهادار 42 مقاله، مدیریت 31 مقاله و در سایر بخش‌ها نیز 28 مقاله ارسال شده است.

فعالیت 12 هزار دانشجو در دانشگاه علمی و کاربردی گلستان

خان‎عبدل در خصوص فعالیت دانشگاه علمی و کاربردی در گلستان تصریح کرد: این دانشگاه از سال 1386 با دو مرکز آموزشی و تعداد 2 هزار دانشجو، فعالیت خود را در استان آغاز کرد و اکنون پس از پنج سال فعالیت با 20 مرکز و بیش از 100 کد رشته در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی و 12 هزار دانشجو زمینه فعالیت‎های خود را گسترش داده است.

هدف دانشگاه علمی و کاربردی تربیت دانشجویان نظری نیست

وی اظهار امیدواری کرد که این کنفرانس آخرین کنفرانس علمی و پژوهشی نخواهد بود.

وی ادامه داد: در برگزاری چنین همایش‎هایی درصددیم مباحث تئوری و کاربردی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا فارغ‎التحصیلان کاربردی و کارآمد وارد جامعه شوند.

دبیر کنفرانس ملی حسابداری در گلستان با تاکید بر اینکه هدف این دانشگاه تربیت دانشجویان نظری نیست متذکر شد: ما معتقدیم دانشجو باید محیط کار را تجربه کند تا زمانی که از تحصیل فراغت حاصل کرد کوله‎بار تجربه خود را در جامعه پیاده کند.

انتهای پیام/2307/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول