اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

رونق سرمایه‌گذاری بستگی به اعتماد‌آفرینی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: رونق سرمایه‌گذاری در تمام حوزه‌ها و اولویت توسعه استان نیازمند ارتقای اعتماد‌سازی و بالا بردن ظرفیت‌های مدیران اجرایی دارد.

رونق سرمایه‌گذاری بستگی به اعتماد‌آفرینی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست با یکی از سرمایه‌گذاران طرح توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: در سال‌های اخیر و با حمایت‌های همه جانبه دولت خدمتگزار جذب سرمایه‌گذاران اعم از داخلی و خارجی در مناطق مختلف کشور و به تبع آن در استان اردبیل افزایش یافته و یک جهش واقعی را در این حوزه می‌توان مشاهده کرد.

وی به نامگذاری سال با عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و یادآور شد‌: در عینیت بخشیدن به این شعار دلسوزانه همه باید وارد صحنه شده و آستین بالا بزنند تا با تقویت جبهه تولید ملی بتوان ضمن دفع توطئه‌های دشمن در حوزه اقتصادی بستر اشتغال مولد را نیز فراهم آورد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: آنچه در این بین یک مزیت قابل توجه به شمار می‌رود آگاه بودن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری است که خود این ظرفیت‌ها بهترین مشوق و تحرک‌بخش به برنامه‌های جهشی در جذب سرمایه‌گذاران و رونق روز‌افزون مسائل اقتصادی و تولیدی است.

نیکزاد گفت: برای گذر از عقبه تحریم‌های اقتصادی ما بیش از هر زمان دیگر امروز به تقویت تولید ملی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین وحدت و همدلی در کار و تلاش شبانه‌روزی نیاز داریم چرا که اگر این فضا برقرار شود برنامه‌ها و تحرک دشمن ناکام می‌ماند.

این مسئول به فراهم بودن زیر‌ساخت‌های جذب سرمایه‌گذار در استان اردبیل و ضرورت حضور همه جانبه آنها را در بخش‌ها و حرکت‌های اساسی و زیر‌بنایی یادآور شد و بیان داشت: ضرورت دارد ضمن حفظ ارتباط و تعامل با سرمایه‌گذاران نسبت به اعتما‌د‌آفرینی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران با تامین زیر‌ساخت‌های لازم تلاش کنیم که در این باب شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های متولی باید شبانه‌روزی تلاش کنند تا چنین بستری فراهم آید.

استاندار اردبیل وجود چندین شهرک و ناحیه صنعتی، منابع ارزشمند آب و خاک و همچنین ظرفیت‌های ممتاز گردشگری را در حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران یادآور شد و افزود: در استان اردبیل مصمم هستیم تا با فعال کردن ستادهای سرمایه‌گذاری نسبت به اقدامات مثبت و رو به جلو در این حوزه حرکت‌های اساسی و کار‌آمد را داشته باشیم تا بسیاری از نارسایی‌ها و اقدامات به ثمر ننشسته در مسیر و مدار حرکت و اقدام مثبت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود تصریح کرد:‌ در چند سال اخیر یک جهش 100 درصدی را در جذب سرمایه‌گذاران شاهد بودیم به طوری که دولت و مسئولان دلسوز استان در حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف سعی کردند موانع و مشکلات را برطرف کنند و یک بستر حرکتی مثبت را بیش از هر زمان دیگر رقم بزنند.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول