اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز انجام شد

آغاز به کار نخستین کنفرانس ملی حسابداری و سرمایه‎گذاری در گلستان

خبرگزاری فارس: نخستین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری در گلستان آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نخستین کنفرانس ملی حسابداری و سرمایه‎گذاری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان گلستان بعدازظهر امروز در آئین افتتاحیه نخستین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری که در مرکز علمی و کاربردی هلال‌احمر شهرستان گرگان در حال برگزاری است اظهار داشت: این کنفرانس با حضور محققان و پژوهشگران سراسر کشور در گرگان به منظور انتقال دانش و تجربیات برگزار شده است.

دانش حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری با مشکلات زیادی همراه است

حسین مومنی با بیان اینکه دانش حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری با مشکلات زیادی همراه است تصریح کرد: عدم تخصصی‎سازی بخش‎های علمی در مراکز آموزشی و دانشگاهی سبب شده تا پیشرفت در حوزه حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری با چالش مواجه شود.

وی ارتقاء دانش حسابداری و مدیریت مالی را با ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و علمی از جمله اهداف این کنفرانس برشمرد و ابراز داشت: در این کنفرانس دستاوردهای پژوهشی مورد نقد و نظرسنجی صاحبنظران و اندیشمندان قرار می‎گیرند تا خلاءهای موجود در این بخش کاهش و نتیجه مطلوب حاصل شود.

تحقیقات کشور نتوانسته در حد مطلوب منجر به دانش جدید شود

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گلستان افزود: تعداد تحقیقاتی که از سوی محققان و پژوهشگران کشور ارائه می‎شود از نظر کمیت بالاست اما هنوز نتوانسته در حد مطلوب منجر به دانش جدید شود، بنابراین باید تلاش شود ضعف‎های موجود با پژوهش‎های علمی و کاربردی نیاز جامعه را برطرف کند.

محورهای نخستین کنفرانس ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری با موضوعاتی همچون چالش‎های تحقیقات حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری در ایران، رویکردهای حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری، مباحث جدید مدیریت مالی در جهان و چگونگی بومی‎سازی تکنیک‎های مدیریت مالی، مباحث جدید حسابداری مدیریت در جهان و چگونگی بومی‎سازی تکنیک‎های حسابداری مدیریت، بازاریابی مالی و رویکردهای ارتقاء سرمایه‎گذاری پایدار، شکوفایی اقتصادی با رشد سرمایه‎گذاری پایدار، سرمایه‎گذاری ملی و حمایت از سرمایه ایرانی است.

جذب سرمایه‎گذاری بین‎المللی، ثبات اقتصادی و سیاسی، رویکردهای مختلف مبارزه با جنگ نرم و بکارگیری ابزارهای ملی حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری، استانداردسازی ملی برای حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری، لزوم بکارگیری تفکرات نوین در میان تصمیم‎گیرندگان و تدوین‎کنندگان قوانین و استانداردها، اخلاق حرفه‎ای در حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری، مهندسی مالی، رویکردها و چالش‎ها و تحقیقات کاربردی، حسابداری دولتی و پاسخگویی و انضباط مالی همچنین مباحث مربوط به حسابداری، مدیریت مالی و سرمایه‎گذاری از دیگر محورهای این کنفرانس است.

انتهای پیام/2307/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول