اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

رشد 5 برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از رشد 5 برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

رشد 5 برابری سرمایه‌گذاری صنعتی در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

صفدر نیازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در سال جاری 75 فقره جواز تاسیس واحدهای صنایع کشاورزی با سرمایه‌گذاری 100 میلیون تومان صادر شده است.

وی افزود: بر اساس این تعداد جواز صادر شده برای یک هزار و 707 نفر شغل ایجاد شده است.

نیازی از بهره‎برداری 5 واحد صنعتی کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این پنج واحد با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال در سال به بهره‌برداری رسیده و برای 71 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: واحدهای تولید خوراک آبزیان، سردخانه، انجماد گوشت و مرغ و فعالیت‌های لبنی از جمله این واحدها است.

نیازی از فعالیت 175 تعاونی روستایی زیرپوشش جهاد کشاورزی در استان خبر داد و افزود: جهاد کشاورزی استان در حوزه تعاونی‌های روستایی در رابطه با اشاعه و ترویج فرهنگ تعاون، تعلیم و تربیت نیروهای انسانی و ارائه خدمات فرهنگی ایفای نقش می‌کند.

وی، از خرید توافقی 15 هزار تن محصول از طریق تعاونی‌های روستایی استان خبر داد و گفت: توزیع 17 میلیون لیتر مواد سوختی و عرضه یک هزار و 700 تن محصول کشاورزی به ارزش 76 میلیارد ریال از دیگر اقدامات این حوزه است.

نیازی با بیان اینکه در سال جاری یک میلیون و 300 هزار تن محصول کشاورزی در استان تولید شده است، تصریح کرد: با توسعه تولیدات صنعتی و رفع خشکسالی‌های اخیر به سمت تولید انبوه پیش رفتیم که این امر موجب ارتقای کمی و کیفی محصولات استان شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از واگذاری 70 هزار هکتار اراضی به مردم در سال‌های اخیر خبر داد و افزود: با واگذاری این زمین‌ها برای 35 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/68004/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول