اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

شهر انقلاب پنجمین جنگ شبانگاهی سازمان فرهنگی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: جنگ شبانگاهی شهر انقلاب پنجمین فرهنگ سرای مناسبتی و جشنواره شبانگاهی بود که در قزوین همزمان با برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به اجرا درآمد.

شهر انقلاب پنجمین جنگ شبانگاهی سازمان فرهنگی

صادق آریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر گردن ما به خصوص مسئولان حق دارد و ایجاد برنامه‌های فرهنگی و هنری با محتوای قوی و توانمند می‌تواند برای مخاطبان خود حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به زبان هنر، یادآور شد: برگزاری سه شب جنگ شبانگاهی به همت سازمان فرهنگی ورزشی در نمایشگاه دستاوردهای 34 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به جامعه امروزی تحقق یافت.

این مسئول ادامه داد: در این جنگ، هنرمندان استانی نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع اقدام کردند تا شرایط متفاوت انقلابی را در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب به وجود آورند.

آریان متذکر شد: برنامه‌های ویژه‌ای همچون مسابقه خانواده، متولدین سال 57 و مسابقه ویژه کودکان در جنگ شهر انقلاب به انجام رسید.

این مسئول بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن اسفند ماه و نوروز سال 92 برنامه‌های ویژه‌‌ای در دستور کار حوزه گردشگری سازمان فرهنگی ورزشی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه عید امسال با ایام فاطمیه مقارن شده است به طور حتم، اغلب برنامه‌های حوزه گردشگری در شهر به اجرا در خواهد آمد که در این راستا در حمام تاریخی قجر و مجموعه تاریخی سعدالسلطنه برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که امیدوارم مورد استقبال شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول