اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

روحانیت بیشترین شهید را در راه انقلاب داده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: برای روحانیت شیعه همین افتخار بس است که در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به نسبت جمعیت خویش از هر قشر و گروهی در راه آرمان‌های انقلاب بیشترین شهیدان را داده است.

روحانیت بیشترین شهید را در راه انقلاب داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های این هفته جمعه چناران افزود: دشمن با پی بردن به نقش و تاثیرگذاری روحانیت در طول تاریخ اسلام اکنون تلاش می‌کند با ایجاد دو خط انحرافی و ترویج دو تفکر خطرناک اسلام منهای روحانیت و اسلام منهای سیاست را، روحاینت شیعه و با آن به اسلام صدمه بزند.

وی به حضور آگاهانه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: نظام سلطه با تشدید تحریم‌ها به خیال خام خودش می‌خواست ملت ایران را از راهی که انتخاب کرده بود، منحرف کند و به اهداف شوم خود که همان ایجاد نارضایتی در مردم و در نتیجه روی گردانی از نظام اسلامی بود، برسند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه ملت صبور و فهیم ایران به نقشه شوم آنها پی‌بردند و اجازه ندادند که آنها به اهدافشان برسند و دشمنان به راهپیمایی 22 بهمن چشم دوخته بودند و تصورشان این بود که مردم از باب اعتراض در راهپیمایی حضور پیدا نخواهند کرد، اما ملت با بصیرت در همان ساعات اولیه با حضور چند 10 میلیونی خود در خیابان‌ها نتیجه آزمون را با درخشان‌ترین نمره به نفع خود ثبت کردند.

خطیب جمعه چناران گفت: اقدام سریع و بصیرانه مردم استکبار را مات و مبهوت کرد و هوشمندانه با شناخت زوایای دسیسه با خواندن دست دشمن نبرد را به نفع خود خاتمه دادند و برای از کار انداختن قوای عقلانی دشمن آنچنان بی‌انتها به میدان آمدند.

تاجی افزود: در 22 بهمن همه چیز به مردم ختم شد و حاصل این حضور آگاهانه، پرشور، حماسی، پیچیده و شگفت‌آور و افتخارآمیز که پاداش خداوند در قبال ایستادگی و پایداری مردم برابر استکبار و لبیک به ندای رهبر و مقتدایشان بوده توان و قدرتی کوبنده در اختیار مسئولان نظام قرار داده که با رعایت شئون مسئولیتی و وحدت و پرهیز از خط و نشان کشیدن و بداخلاقی به فکر خدمت به این مردم فهیم و ولایتمدار و انقلابی باشند.

انتهای پیام/70009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول