اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه حوزوی قاسم بن‌الحسن (ع) تهران:

نبود رهبری علت به سرانجام نرسیدن انقلاب در سایر کشورهاست

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه حوزوی قاسم بن ‌الحسن (ع) تهران گفت: در بسیاری از کشورهایی که در آن ها انقلاب رخ داده با گذشت یک سال به دلیل نداشتن رهبری مانند مقام معظم رهبری به سرانجام نرسیده است.

نبود رهبری علت به سرانجام نرسیدن انقلاب در سایر کشورهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید محمد باقر علم‌الهدی در یادواره 30 شهید محله نقره‌دشت این شهر با نام «شبی با لاله‌های آسمانی»،‌ اظهار کرد: یادواره شهدا در حقیقت توجه به فضیلت ‌‌‌آن ها و تابلوی تمام‌نمای صحنه عاشورا در مقاطع مختلف تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه مردم در یادواره شهدا خود را مشتاق زیارت کربلا می‌کنند،‌ تصریح کرد: ما باید بیشتر با اهداف شهیدان و فضیلت‌های آن ها آشنا شویم.

مدیر مؤسسه تخصصی حوزوی قاسم بن‌الحسن (ع) تهران اضافه کرد: شهدا تعهد خود را به انقلاب به بهترین نحو نشان دادند.

علم‌الهدی به نقش شهدا در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: شهدا با تقدیم خون خود سرمایه ملی یعنی انقلاب را حفظ کردند و به تمام ملت‌ها ثابت کردند که مردم ایران برای دفاع از حق جان خود را تقدیم می‌کنند.

مدیر مؤسسه تخصصی حوزوی قاسم بن‌الحسن (ع) تهران ادامه داد: عمل به دستورات مقام معظم رهبری پیروی از دستورات امام زمان (عج) است و در زمان ظهور آن حضرت بسیاری از افراد ادعای ولایت و دین‌داری می‌کنند.

*پیروی از دستورات رهبری هدف اصلی ملت در 22 بهمن بود

وی با بیان اینکه مردم در 22 بهمن نشان دادند که عمل به دستورات رهبری برای آن ها بسیار مهم است،‌ اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدا بازنگری در آن چیزی است که آن ها خون خود را برایش تقدیم کردند.

وی ولایت را مهم‌ترین نعمتی دانست که خداوند به مردم ایران ارزانی داشته است و خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهایی که در آن ها انقلاب رخ داده با گذشت یک سال به دلیل نداشتن رهبری مانند مقام معظم رهبری به سرانجام نرسیده است.

مدیر مؤسسه تخصصی حوزوی قاسم بن‌الحسن (ع) تهران یادآور شد: اگر می‌خواهیم در روز قیامت دارای نفس مطمئنه شویم تبعیت از ولایت ‌فقیه باید سرلوحه امور قرار گیرد و این امر رسالتی از طرف شهداست که به‌ عهده ما گذاشته شد.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول