اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی اردبیل:

انتخابات باشکوه اقتدار نظام پزشکی را تضمین می‌کند / رقابت 49 پزشک در انتخابات نظام پزشکی

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی اردبیل گفت: حضور حداکثری گروه‌های پزشکی در انتخابات جمعه این هفته زمینه اقتدار نظام پزشکی را در سطح ملی و منطقه‌ای فراهم می‌آورد.

انتخابات باشکوه اقتدار نظام پزشکی را تضمین می‌کند / رقابت 49 پزشک در انتخابات نظام پزشکی

منصور جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در انتخابات جمعه چهارم اسفند ماه بیش از 49 نفر با هم در گروه‌های مختلف رقابت می‌کنند تا از بین آنها منتخبان هیئت مدیره نظام پزشکی استان را به تعداد 17 نفر تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: از این بین 31 نفر در گروه پزشک عمومی، سه نفر در گروه دندان‌پزشکی، چهار نفر در گروه داروسازی، چهار نفر در گروه مامایی، یک نفر در علوم آزمایشگاهی و شش نفر نیز به عنوان لیسانیه پروانه‌دار در انتخابات چهار اسفند با هم رقابت می‌کنند.

رئیس نظام پزشکی اردبیل یادآور شد: از بین آنها 10 نفر پزشک عمومی، دو نفر دندان‌پزشک، دو نفر داروساز، یک نفر لیسانیه پروانه‌دار، یک نفر علوم آزمایشگاهی و یک نفر نیز به عنوان ماما به انتخاب فعالان این گروه‌های پزشکی انتخاب شده و در مجموع هیئت مدیره جدید نظام پزشکی را تشکیل می‌دهند.

جعفری با بیان اینکه بیش از 200 نفر پزشک متخصص، 430 نفر پزشک عمومی، 90 نفر داروساز، 90 نفر دندان‌پزشک، 80 نفر لیسانیه پروانه‌دار و 15 نفر نیز متخصص علوم آزمایشگاهی عضو نظام پزشکی هستند، گفت:‌ در این مجموعه 400 نفر ماما نیز عضویت دارند.

این مسئول زمان انتخابات را چهارم اسفند ماه از ساعت هشت صبح تا 17 عصر اعلام کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: انتخابات در بیمارستان بوعلی اردبیل برگزار خواهد شد و انتظار ما این است که گروه‌های مختلف پزشکی با حضور خود زمینه اقتدار و صلابت روز افزون مجموعه نظام پزشکی را فراهم آورد.

رئیس نظام پزشکی اردبیل افزود: تا سقف 500 نفر شرکت‌کننده در انتخابات ما قادر خواهیم بود یک نفر نماینده، 500 تا هزار نفر دو نماینده و هزار نفر به بالاتر شرکت‌کننده در انتخابات سه نفر نماینده در شورای عالی نظام پزشکی کشور عضو داشته باشیم.

جعفری تصریح کرد: هر چقدر گروه‌های پزشکی در انتخابات روز جمعه مشارکت کنند به همان میزان ما در انتخابات شورای عالی نظام پزشکی کشور تاثیر‌گذار خواهیم بود و خواهیم توانست مشکلات و دغدغه‌ها را برطرف کنیم.

مشکل تاخیر در پرداخت بیمه‌ها حل شود

وی در بیان مشکلات عمده پزشکان ابراز داشت: یکی از مشکلات اساسی ما اشتغال همکاران و رفع بیکاری آنهاست که امیدواریم بتوانیم در این راستا راهگشا عمل کنیم.

رئیس نظام پزشکی اردبیل ادامه داد: در این باب راهکارهای خوبی در نظر گرفته شده است که اجرای طرح پزشک خانواده می‌تواند یکی از زمینه‌های خوب اشتغالزا برای پزشکان عمومی و متخصص باشد.

جعفری در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل عمده مشکل و دغدغه دیگر گروه‌های پزشکی را تاخیر در پرداخت حق و حقوق بیمه افراد مراجعه‌کننده اعلام کرد و گفت: در این زمینه شایسته است با راهکارهای مناسب نسبت به حل مشکل حرکتی مثبت و کار‌آمد پیش‌بینی شده و لحاظ شود.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول