اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

راه‌اندازی 8 مدرسه خاص در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از راه‌اندازی هشت مدرسه خاص در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 8 مدرسه خاص در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان کنگان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخ ایران اسلامی است و باید نسل جوان و به ویژه دانش‌آموزان را با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی با تاکید بر لزوم حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی برای ملت‌های اسلامی و جهان اسلام رخدادی بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و بیداری اسلامی در منطقه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان خاطرنشان کرد: رهبری داهیانه و پیامبرگونه امام خمینی (ره)، رهبری‌های خردمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد و انسجام امت مسلمان ایران اسلامی از عوامل موفقیت و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.

شریف، با اشاره به پیشرفت‌های آموزش و پرورش و افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت اذعان داشت: سند تحول بنیادین از افتخارات نظام آموزشی است و باید برای اجرای دقیق آن برنامه‌ریزی مناسب انجام دهیم.

وی اضافه کرد: از سال تحصیلی آینده، نظام جدید آموزش به‌صورت دوره‌ای آغاز می‌شود؛ دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، به همین دلیل باید برنامه‌ریزی منظم و لازم انجام گیرد که همه مقاطع به‌ویژه ابتدایی، آموزگاران آن مقطع مشخص و همه مدیران و آموزگاران با امکانات لازم به‌ویژه فناوری هوشمند آشنا شوند و از آن در کلاس درس استفاده کنند.

رتبه برتر در المپیادهای نانو توسط کنگانی‌ها

این مسئول گفت: در همین راستا همه تلاش این مدیریت در راستای تقویت و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان است که با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مدیران و همکاران فرهنگی و اولیاء توانستیم به افتخارات بزرگی مانند کسب رتبه دوم کنکور سراسری در استان، رتبه برتر جذب هنرجو در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، رتبه برتر در المپیادهای علمی و نانو و فعالیت‌های فرهنگی تربیتی نائل شویم.

رئیس آموزش و پرورش کنگان، از راه‌اندازی هشت مدرسه خاص در کنگان خبر داد و افزود: دو مدرسه تخصصی قرآن، دو مدرسه سمپاد تیزهوشان، دو مدرسه نمونه، دو مدرسه شاهد از جمله این مدارس هستند.

وی بیان داشت: در سال تحصیلی آینده نیز چهار مدرسه جدید سمپاد و نمونه در شهرستان کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

شریف، همچنین از مدیران خواست که به تجزیه و تحلیل نمرات امتحانات نوبت اول اقدام و به مدیریت ارسال کنند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان با اشاره مجدد به راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن از مدیران، دانش‌آموزان و همه فرهنگیان دعوت کرد با شکوه بیشتر و با حمل پلاکارد، پرچم در این مراسم شرکت و بار دیگر صلابت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول