اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گزارش فارس

توزیع شیر ناسالم مدرسه رشد بابلسر متوقف شد

خبرگزاری فارس: توزیع شیر ناسالم در مدرسه رشد بابلسر پس از درج خبر فارس متوقف شد.

توزیع شیر ناسالم مدرسه رشد بابلسر متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از درج خبر توزیع شیر در مدرسه استثنایی بابلسر در 18 بهمن 91، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اظهار نظری به دفتر خبرگزاری فارس در مازندران اعلام کرد: در فرآیند توزیع شیر مدارس، نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران رتبه‌بندی کارخانجات را بر اساس شرایط تولید و نتایج نمونه‌های قبلی أخذ شده به کمیته شیر مدارس استان اعلام می‌‌کند تا بر اساس آن با کارخانجات شیر قرارداد توزیع شیر مدارس منعقد شود.

در ادامه این پاسخنامه درباره شیر توزیع شده در مدرسه استثنایی رشد بابلسر عنوان شد: پس از اعلام موضوع از سوی خبرگزاری فارس، بلافاصله توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بابلسر از محل بازدید به عمل آمد و توقیف و نمونه‌برداری از شیر‌ها انجام شد.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره جزییات شیرهایی که دارای مشکل هستند، اعلام کرد: وجود بادکردگی در شیر استریل می‌تواند به خاطر عدم رعایت شرایط مناسب تولید در کارخانه باشد که در این باره لازم است یادآوری شود که شیر استریل حدود پس از هفت روز قرنطینه‌گذاری از کارخانه خارج می‌شود که اگر مشکلی در تولید بود باید مشخص شود.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: شرایط جابه‌جایی و چیدمان نامناسب باعث ایجاد درز در شیرهای تولیدی شد که موضوع از طرف کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/86004/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول