اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یار مهربان در انتظار همراهی/34

آزادی‌کناری: خانه و مدرسه به مهارت مطالعه بپردازند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه مطالعه یک مهارت است که در خانه و مدرسه باید به آن پرداخته شود، گفت: این مهارت صورت نمی‌گیرد.

آزادی‌کناری: خانه و مدرسه به مهارت مطالعه بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رضا آزادی‌کناری بعد از ظهر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: فضای برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران از هر لحاظ بهتر از فضای قبلی است.

وی با بیان اینکه چیدمان و فیزیک نمایشگاه از نحوه مطلوبی برخوردار است گفت: اگر این فضا به عنوان فضای نمایشگاهی جا بیفتد می‌تواند فضای مناسبی برای همیشه باشد.

آزادی‌کناری با اشاره به اینکه ناشران سرشناسی از جمله اسرا، نشر آثار امام، نشر انقلاب اسلامی و ... در نمایشگاه حضور یافته‌اند، تصریح کرد: ‌آنچه که از کتاب نیاز داشتم توانستم در این نمایشگاه تهیه کنم.

وی با بیان اینکه دهیارانی که در زمینه احداث کتابخانه فعالیت می‌کنند را مورد حمایت مالی قرار می‌دهیم، اظهار داشت: در سطح استان برای احداث کتابخانه‌های روستایی تفاهم‌نامه داریم و امیدواریم دهیاران بتوانند در این زمینه و استفاده از این فرصت گام بردارند.

آزادی‌کناری با اشاره به اینکه فاصله زیادی با آموزه‌های دینی در رابطه با مطالعه و کتاب داریم، خاطر نشان کرد: دین ما به فرهنگ مطالعه تاکید دارد.

این مسئول با بیان اینکه مطالعه یک مهارت است که در خانه و مدرسه باید به آن پرداخته شود افزود: این مهارت صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: فرهنگ دانشگاهی و مدارس ما در زمینه مطالعه، مناسب با آموزه‌های دینی نیست. 

انتهای پیام/86007/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول