اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

پنج مدرسه بهسازی شده در کمیجان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر و طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی بهره‌برداری از پنج مدرسه بهسازی شده در کمیجان آغاز شد.

پنج مدرسه بهسازی شده در کمیجان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بعد از ظهر امروز و در مراسمی بهره‌برداری از پنج مدرسه بهسازی شده در روستاهای سمقاور، یاس بلاق، خسروبیگی، محمود‌آباد و توحید با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 46 میلیون ریال آغاز شد.

همچنین به همین مناسبت در شهرستان زرندیه نیز چهار پروژه کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار به روش قطره‌ای در 60 هکتار از باغات پسته، طرح آبیاری تحت فشار به روش بارانی در 54 هکتار از اراضی زراعی، طرح انتقال آب با لوله در روستای قاسم‌آباد و آبیاری تحت فشار به روش بارانی در 52 هکتار از اراضی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان محلات نیز طرح هوشمند سازی 20 کلاس درس، مدرسه دخترانه شهید انصاری و مدرسه راهنمایی سید جمال‌الدین با یک میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین به مناسبت ایام‌الله فجر واگذاری 80 واحد مسکن مهر شهر نیم ور شهرستان محلات آغاز و کارگاه فرآوری سنگ و مکانیک خودرو با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 255 میلیون ریال افتتاح شد.

همزمان با  دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستان شازند، اولین سالن اختصاصی ژیمناستیک دانش‌آموزی در این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این سالن ژیمناستیک دانش‌آموزی در ساختمانی به مساحت 350 متر مربع با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از محل اعتبارات آموزش و پرورش ساخته شده است.

به مناسبت فجر انقلاب دو طرح عمرانی و آبرسانی شامل ساختمان دهیاری روستای نجف‌آباد با مساحت 500 متر مربع و بند آبی سنگ و سیمان در آشتیان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بند آبی سنگ و سیمان آشتیان با هدف جمع‌آوری آب‌های زیرزمینی و کنترل آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر 680 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی هزینه شده است.

انتهای پیام/87012/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول