اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال

50 پروژه گازرسانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: 50 پروژه گازرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال همزمان با 4 هزار و 623 پروژه عمران روستایی در کردستان به بهره‌برداری رسید.

50 پروژه گازرسانی در کردستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای نوره که به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این تعداد پروژه گازرسانی ضریب نفوذی بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی 67 درصد افزایش و تعداد روستاهای گازدار استان به 671 روستا افزایش می‌یابد.

وی به میزان پروژه‌های گازرسانی مصوب سفر مقام معظم رهبری در استان اشاره کرد و گفت: 401 پروژه از یک‌هزار و 204 پروژه مصوب رهبری در کردستان مربوط به شرکت گاز بوده است.

به گفته وی، بهره‌مندی 400 روستای کردستان از گاز طبیعی جزو مصوبات سفر رهبری به استان بود که تا کنون 384 روستا گازرسانی شده و گازرسانی به 16 روستای باقی‌مانده با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

وی از تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رهبری و سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان خبر داد و افزود: در مجموع 32 درصد کل مصوبات و 15 درصد از اعتبارات سفر تاریخی مقام معظم رهبری مربوط به حوزه گازرسانی روستایی بود که به صورت 100 درصد انجام شده است.

انتهای پیام/79002/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول