اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بهره‌برداری از 119 پروژه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بهره‌برداری 119 پروژه روستایی در این استان همزمان با بهره‌برداری از چهار هزار و 600 پروژه روستایی در کل کشور خبر داد.

بهره‌برداری از 119 پروژه روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید حسین صابری ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه آبرسانی بهره عنا در باشت اظهار کرد: امروز در کشور چهار هزار و 600 پروژه روستایی افتتاح می‌شود که 119 پروژه آن مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در مجموع 22 میلیارد تومان هزینه پروژه‌های روستایی در این استان شده است که می‌توان آن را از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست.

صابری ادامه داد: در رژیم گذشته روستاها برای حکومت محلی از اعراب نداشت و اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی بیشتر روستاهای کشور و استان ما امکاناتی همچون شهرها را در اختیار دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند که در راستای کاهش هزینه‌ها، بالا بردن کیفیت، استفاده بهینه از منابع آب و خاک، بکارگیری توانمندی‌ها و نیروی انسانی و کاهش وابستگی‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی در ذات خود صدها معنی مختلف دارد و مهم این است که نگاه ما به آن چگونه باشد و امروز در این نوع از اقتصاد باید مصالح نظام و مردم را در نظر بگیریم و در راستای مبارزه اقتصادی با دشمن حرکت کنیم.

نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان باشت را سرشار از ظرفیت‌ها و استعدادها برای توسعه دانست و گفت: لازم است مردم و مسئولان این شهرستان با همت مضاعف در توسعه بخش‌هایی همچون کشاورزی، باغداری و گردشگری گام بردارند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول